زومجی: ۱۰ تصمیم کم‌تر شناخته شده که صنعت بازی‌های ویدیویی را دگرگون کردند

پنج‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
صنعت/هنر بازی‌های ویدیویی‌ آنقدر بزرگ و گسترده است که همه جور سیاست‌های کاری، تجاری و حتی احساسی در آن سبب می‌شود تا تحولاتی بزرگ صورت بگیرد. اما گاهی تصمیمات کمتر شناخته شده‌ای لحاظ شده که در مواقعی باعث نجات صنعت بازی‌سازی شده است. زومجی در مقاله‌ای جالب، به ۱۰ تصمیم کمتر شناخته شده صنعت بازی‌های ویدیویی پرداخته است.
تبلیغات

اکنون در نسل هشتم بازی‌های ویدیویی و کنسول‌های خانگی هستیم و این صنعت محبوب روز به روز در حال پیشرفت است. سال ۲۰۱۶ هم به احتمال زیاد سال دگرگونی بازی‌های ویدیویی به وسیله هدست‌های واقعیت مجازی خواهد که این عرصه را به یک مرحله جدید وارد می‌کند. ولی شاید گاهی مرور گذشته و تصمیمات تاثیر گذار در بازی‌های ویدیویی بد نباشد. به همین دلیل هم نگاهی خواهیم داشت به ده تصمیم تاثیر گذار و کم‌تر شناخته شده که نقش بسیار مهمی در سیر تحولی بازی‌های ویدیویی داشتند. امروزه کنسول‌های خانگی، کنسول‌های دستی، رایانه‌های شخصی و حتی گوشی‌های موبایل نقش بسزایی در بازی‌های ویدیویی دارند. ولی در پس زمینه تمام این ابزار و حتی خود بازی‌ها، تصمیماتی گرفته شده که شاید در نگاه اول ساده باشد ولی وضعیت امروزی صنعت بازیسازی مدیون این تصمیمات است. در ادامه تعدادی از تصمیمات این‌چنینی را مرور می‌کنیم.

برای مشاهده کامل مطلب ۱۰ تصمیم کم‌تر شناخته شده که صنعت بازی‌های ویدیویی را دگرگون کردند به زومجی مراجعه کنید.

زومجی

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات