بررسی تخصصی زومجی از مدل جدید کنسول پلی‌استیشن 4 با نام CUH-1200

پنج‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
مدل CUH-1200 کنسول پلی‌استیشن 4 با نام عمومی «شاسی سی»، به‌تازگی وارد بازار اروپا شده است. این مدل تغییرات ظاهری کوچکی دارد و صدای کمتری هم تولید می‌کند. زومجی در مقاله‌ای، به بررسی نسخه‌ی جدید پلی‌استیشن 4 پرداخته تا بدانید نسبت به نسل اول خود چه تغییراتی داشته است.
تبلیغات

سونی برای مدل جدید پلی ‌استیشن 4 تبلیغ زیادی نکرد و شاید خیلی‌ها حتی متوجه نشدند که نسخه‌ی جدیدی از این کنسول بازی راهی بازار شده است. مدل CUH-1200 بهبودهای ظریفی به‌همراه خود دارد که می‌تواند برای کاربران ریزبین و کسانی که چندان از بعضی عملکردهای کنسول فعلی خود راضی نیستند، اهمیت زیادی داشته باشد. به‌عنوان مثال میزان تولید نویز و صدای کنسول هنگام اجرای بازی‌ها، کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته که میزان تقریبا بالای آن در مدل‌های قبلی، یکی از نارضایتی‌های کاربران پلی ‌اسیتشن به شمار می‌رفت. اما آیا این بهبودها واقعاً تأثیرگذار هستند؟ اگر اینطور باشد، آیا لازم است به فکر ارتقای کنسول فعلی خود به مدل جدید باشید؟

برای مشاهده کامل مطلب بررسی تخصصی مدل جدید کنسول پلی‌استیشن 4 با نام CUH-1200 به زومجی مراجعه کنید.

پلی‌استیشن 4

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات