زومجی:‌ نگاهی به بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 تا آخر سال ۲۰۱۶

جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
بازی‌های انحصاری یک کنسول یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت آن برای کسب سهم بیشتری از بازار است. زومجی در مقاله‌ای، نگاهی به برترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 که قرار است تا پایان سال ۲۰۱۶ عرضه شوند، انداخته است. اگر شما هم کنسول پلی‌استیشن 4 دارید یا قصد خرید این کنسول را دارید، مطمئنا این مطلب شما را با بازی‌های آینده‌ی PS4 آشنا می‌کند.
تبلیغات

بحث مقایسه‌ی بازی‌های انحصاری کنسول‌های رقیب با یکدیگری همیشه داغ بوده و در هر نسلی طرفداران سرسخت سونی و مایکروسافت، بازی‌های بزرگ و شاخص کنسول‌های موردعلاقه‌ی خود را به رخ یکدیگر می‌کشند و آن‌ها را از دلایل اصلی انتخاب خود می‌‌دانند. در این مقاله و قسمت بعدی آن، به بازی‌های بزرگ و پرخرج (به اصطلاح َAAA) دو کنسول پلی ‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان که تاکنون برای عرضه تا انتهای ۲۰۱۶ تأیید شده‌اند، نگاهی می‌اندازیم تا بتوانیم قضاوت بهتری نسبت به عملکرد سونی و مایکروسافت در زمینه‌ی بازی‌های انحصاری داشته باشیم. هر دو کمپانی بازی‌های مهمی برای عرضه دارند که مدت‌ها است برای آن‌ها تبلیغ می‌کنند و به‌شدت مورد انتظار گیمرها هستند. جدا از بازی‌های انحصاری، بازی‌هایی هم هستند که انحصار آن‌ها به‌صورت زمانی است یا علاوه بر عرضه روی یک کنسول، روی پی‌سی هم منتشر می‌شوند. در انتهای لیست به اینگونه بازی‌ها اشاره شده تا از قلم نیافتند و لیست جامع و کاملی داشته باشیم.

برای مطالعه مقاله نگاهی به بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 تا آخر سال ۲۰۱۶ به زومجی مراجعه کنید.

Horizon

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات