زومجی: ۱۹ بازی انحصاری رایانه‌های شخصی که تا پایان سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شوند

پنج‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هرچند  این روزها در گوشه و کنار بیشتر سخن از بازی‌های انحصاری کنسول‌های سونی و مایکروسافت به میان می‌آید. اما بسیاری از بازیکنان هنوز علاقمند به تجربه‌ی بازی‌های مختلف برروی پلتفرم پی‌سی هستند. زومجی در مقاله‌ای ۱۹ بازی انحصاری رایانه‌های شخصی را که تا پایان سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شوند معرفی کرده است.
تبلیغات

 از زمانی که بازی‌ها وارد خانه‌های مردم سراسر جهان شد یکی از پرچمداران واقعی این عرصه را بی شک می‌توان رایانه‌های شخصی بیان کرد. از دیرباز پی‌سی گیمینگ یا انجام بازی با رایانه‌های شخصی همیشه مورد توجه بسیاری از علاقمندان به تجربه بازی‌های رایانه‌های شخصی بوده است. هرچند این عرصه در مدت زمانی با ورود کنسول‌های بازی مانند پلی‌استیشن و نیتندو تا حدودی تنگ شد اما با حضور شرکت ولو و در نتیجه خدمات استیم شاهد تولد دوباره بازی‌های رایانه‌ای بودیم.

بسیاری اما اعتقاد به پایان دوره‌ی بازی‌های رایانه‌ای دارند. ما در اینجا قصد معرفی ۱۹ بازی انحصاری رایانه‌های شخصی را داریم که تا پایان سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شوند. مسلما وجود این حجم از بازی‌های رایانه‌ای خود دلیلی برای ادامه حیات این پلتفرم‌ دوست داشتنی و قدرتمند است.

برای مطالعه کامل این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

Total war warhammer

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات