زومجی: بهترین ابزارهای گیمینگ که هم اکنون می‌توانید تهیه کنید

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
در دنیای فناوری هر هفته و هر ماه محصول جدیدی معرفی می‌شود که البته بسیاری از آن‌ها مورد نیاز کاربران نیستند. اگر می‌خواهید بهترین محصولات در زمینه بازی را بشناسید و برای خرید آن‌ها برنامه‌ریزی کنید، زومجی ۱۸ محصول برتر گیمینگ که هم‌اکنون می‌توانید خریداری کنید را در قالب مقاله‌ای گردآوری کرده است.
تبلیغات

محصولات مرتبط به بازی‌های رایانه‌ای معمولاً عمر طولانی‌تری نسبت به باقی گجت‌ها دارند و تعویض یا خرید محصول جدید معمولاً هرچند سال یکبار انجام می‌شود. کنسول‌های نسل هشتم دو سالی می‌شوند که روانه‌ی بازار شده‌اند و گیمرهای مشتاق حتماً تا به حال آن‌ها را تهیه کرده‌اند. علاوه بر کنسول‌های سونی و مایکروسافت و البته لپ‌تاپ‌های فوق‌العاده قدرت‌مند مخصوص بازی، محصولات دیگری نیز وجود دارند که تجربه‌ی بازی کردن را بهبود می‌بخشند. ۱۸ مورد زیر از برترین محصولات بازار بازی‌های رایانه‌ای هستند که هم‌اکنون در بازارهای جهانی قابل تهیه هستند و بنا به نیاز گیمرها، خرید آن‌ها توصیه می‌شود.

برای مطالعه مقاله به زومجی مراجعه کنید

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات