زومجی: بدترین بازی های ویدیویی ورزشی تاریخ

سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
معرفی برترین بازی‌های تاریخ این روزها بسیار رونق یافته؛ از جوایز مختلف تا جشنواره‌های گوناگون همواره از برترین بازی‌های تاریخ شرکت‌ها تعریف می‌شود. اما گاهی بهتر است به گذشته برگردیم و ناموفق ترین بازی‌های یک سبک مانند سبک ورزشی را نگاهی بی‌اندازیم. زومجی در مقاله‌ای جالب، بدترین بازی‌های ورزشی که در طول تاریخ منتشر شده را گردآوری کرده است.
تبلیغات

یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها در حوزه بازی‌های ویدیویی مسلما سبک ورزشی است. در ایران نیز بسیاری از بازیکنان علاقمند به نشستن و به قولی چند دست فوتبال بازی کردن با دوستان خود هستند. سخن گفتن و کل‌کل های طرفداران بازی‌های ورزشی مختلف از جمله FIFA و PES با گذشت چند سال هنوز به داغی روزهای اول ادامه دارد. اما بعضی بازی‌ها با موضوع ورزشی هستند که چه علاقمند به شخصیت‌های بازی و سبک ورزشی باشید یا نباشید، با این حال ارزش نشستن و بازی کردن را ندارند. تقریبا تمامی بازی‌های ذکر شده در سایت‌های مختلف مانند گیم‌فگز امتیاز بی ارزش را  از کاربران دریافت کرده‌اند. در این مقاله به این بازی‌های به اصطلاح «بد» می پردازیم. بسیاری از این بازی‌ها اکنون با کمک شبیه‌ساز ها قابل انجام هستند.

برای مطالعه کامل این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

Hocking

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات