زومجی: اولین نگاه به بازی Halo 5: Guardians انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان

یک‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
هواداران کنسول ایکس‌باکس همواره سری‌ بازی‌های تیراندازی اول شخص Halo را به عنوان نمادی از بازی‌های انحصاری کنسول خود قلمداد می‌کنند و حضور پرقدرت این مجموعه از روز اول پیدایش ایکس‌باکس، محبوبیت بسیار زیادی برای‌ آن دست و پا کرده است. قسمت پنجم این سری با نام Halo 5: Guardians پاییز امسال برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود و زومجی به ما می‌گوید که این بازی چه چیزهای جدیدی را برای ما به ارمغان خواهد آورد.
تبلیغات

اگر اخبار Halo 5 را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که یک چیزی در مورد مستر چیف، قهرمان اصلی مجموعه‌ی هیلو درست نیست. در لایو اکشنی که چند مدت پیش از این بازی ساخته شده بود، دیدید که او در یک میدان نبرد، بالای سر بدن مجروح لاک می‌ایستد و درست در ویدیوی دیگری این امر بر عکس رخ داده و لاک بالای سر مستر چیف ایستاده است. در هر دو ویدیو به نظر می‌آید که چهره خوبی از مستر چیف را قرار نیست شاهد باشیم. هنگامی که لاک می‌ایستد و می‌گوید: «درود بر قهرمان تسخیر‌کننده‌ی ما، کسی که قرار بود همه‌ی ما رو نجات بده. اما حالا این منم که باید همه رو از شر تو نجات بدم!»

طبق فایل‌های صوتی که هر چند وقت یک‌ بار به نام Hunt the Truth در مورد داستان و پیش‌زمینه‌ی بازی Halo 5: Guardians منتشر می‌شود، مشخص شد که در یک گردهمایی صلح‌آمیز بین نژاد‌ها، حمله‌ای مرموز رخ می‌دهد و مسترچیف در این میان به مبارزه با حمله کننده‌های می‌پردازد؛ اما در انتها باعث کشته شدن ۱۹ تن از اعضای این مجلس می‌شود. در این میان مسترچیف یکی از سفیرها را می‌دزدد و نماینده گروه بیگانه‌ها را به منطقه‌ای امن هدایت می‌کند. اما بعد از مدتی جنازه‌ این سفیر پیدا می‌شود و اثری از مسترچیف نیست.

برای مطالعه کامل این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

Halo 5

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات