۱۰ گل برتر فوتبالی مسابقه زومجی؛ برنده را انتخاب کنید

دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
دومین دوره مسابقه فوتبالی زومجی نیز به پایان رسید و تیم زومجی پس از بررسی تمام ویدیوهای ارسالی توسط کاربران، ۱۰ گل برتر را انتخاب کرده است.
تبلیغات

بیشتر از ۵۰۰  گل برای مسابقه بهترین گل زومجی ارسال شد. ما تمام ویدیوهای ارسالی شما را تماشا کردیم و لذت بردیم. از میان همه‌ی ویدیوهای ارسالی ۱۰ گل زیباتر را گلچین کردیم، اما انتخاب اصلی را بر عهده شما گذاشته‌ایم.

به طور حتم، تعداد گل‌های برتر و زیبایی که در این مسابقه ارسال شد بیش از ۱۰ گل است، بنابراین به نمایندگی از تیم زومجی از تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت کردند و لحظات فوتبالی زیبای خود را با ما به اشتراک گذاشتند، تشکر می‌کنیم. همچنین از دوستانی که ویدیو‌های خود را با ذوق و سلیقه‌ای مضاعف کارگردانی کردند و از نماهای مختلف نمایش دادند، سپاس‌گزاریم.

تعدادی از ویدیوهای ارسالی نیز که مشکل کیفیت پایین ضبط داشتند یا کامل نبودند، به ناچار از روند انتخاب ۱۰ نامزد پایانی حذف شدند.

اگر گل شما در بین این ۱۰ ویدیو است می‌توانید از دوستان خود دعوت کنید تا به شما رای دهند یا لینک این مطلب را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا شاید شما برنده خوش‌شانس مادربورد گیگابایت از سوی گیگابایت / آواژنگ باشید.

شما تا ساعت ۲۱ روز ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ فرصت دارید تا به ویدیو مورد نظر خود رای دهید. فرد برنده نیز پس از پایان مهلت رای‌‌گیری انتخاب خواهد شد.

برای مشاهده گل‌های برتر و شرکت در رای‌گیری به زومجی مراجعه کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات