به زودی منتظر عرضه یک دنباله برای بازی موبایل Snake باشید

جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
قرار است برای یکی از بازی‌های خاطره‌انگیز قدیمی به نام Snake دنباله‌ای ساخته شود که Snake Rewind نام دارد. تانلی آرمانتو، سازنده‌ی بازی این موضوع را تایید کرده است.
تبلیغات

برخی‌ها هنوز به خاطر دارند که بر روی گوشی‌های قدیمی نوکیا یک بازی معروف به نام مار وجود داشت که بسیار سرگرم‌کننده، جالب و در مواردی اعتیاد‌آور بود که حتی شاید این بازی را به صورت گروهی و برای کسب رکورد بازی می‌کردید. 

Snake Rewind، این جانشین در تاریخ ۱۴ می ۲۰۱۵ (۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴) برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و ویندوز فون منتشر خواهد شد.

روملس دیزاین، سازنده‌ی بازی می‌گوید:

بازی Snake Rewind عناصر نمادین و گیم‌پلی ادراکی بازی قدیمی Snake را مورد استفاده قرار داده و آن‌ها را با جلوه‌های بصری، صداگذاری و ویژگی‌های نوآورانه خوبی ترکیب کرده است.

همان طور که از نام بازی مشخص است، یک سیستم بازگشت زمانی در بازی وجود دارد که شما می‌توانید مسیر خود را قبل از برخورد به موانع ادامه دهید. ویژگی‌های خوب دیگری نظیر وجود سیستم رقابتی و مضرب‌دار شدن امتیازات در بازی گنجانده شده است. همچنین ماموریت‌های بخصوصی در بازی وجود دارد که هدف شما عبور از سطح ۱۰ است. طبیعتا یک تابلوی امتیازات آنلاین هم به بازی اضافه شده تا بازیکنان بتوانند با یکدیگر رقابت کنند.

بازی قدیمی Snake برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ (۱۳۷۶) برای گوشی‌های نوکیا و سیستم عامل‌ جاوا منتشر شده بود و توانست طیف وسیعی از دارندگان گوشی موبایل را به سمت خود جلب کند.

ویدئویی نیز از این بازی جدید برای شما آماده کرده‌ایم که تا حدودی بتوانید با این بازی قدیمی و اعتیادآور تجدید دیدار کنید:

دانلود ویدئو با رزولوشن 360p

اگر می خواهید خاطرات‌تان دوباره زنده شود تا چند روز دیگر می توانید همان بازی را با همان سبک و سیاق قدیمی در گوشی‌های هوشمند خود بازی کنید و از تجربه‌ی بهبودیافته‌ی آن لذت ببرید.

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات