زومجی: با ثروتمندترین اشخاص بازی ساز دنیا آشنا شوید

پنج‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
چند روز پیش زومجی در مقاله‌ای به معرفی ثروتمندترین شرکت‌های بازی‌سازی دنیا پرداخت. کمپانی‌های بزرگی که میلیاردها دلار ارزش دارند و به نوعی ستون صنعت گیم محسوب می‌شوند. حال در مقاله‌‌‌ای جدید، زومجی به معرفی اشخاصی می‌پردازدکه از طریق توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی به ثروت‌ هنگفتی دست پیدا کرده‌اند.
تبلیغات

صنعت بازی‌های ویدیویی به جایی رسیده که می‌تواند خود به عنوان یک اقتصاد پایدار و عاملی درآمدزا برای کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته بدل شود. طبق آمار منتشر شده، سهم بازار بازی‌های ویدیویی به بیش از ۹۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ می‌رسد که برای یک صنعت سرگرمی، رقمی شگفت انگیز است. این رقم حتی بیشتر از صنعت معروف و همه‌گیر سینما است که چند سالی است بازی‌های ویدیویی از آن و حتی صنعت موسیقی، پیشی گرفته است.

در میان میلیون‌ها مهندس، برنامه‌نویس، گرافیست و دست‌اندرکاران صنعت بازی‌سازی، اشخاص مهم و تاثیرگذاری وجود دارند که علاوه بر دست و پا کردن اسم و شهرت، به ثروتی هنگفتی هم دست پیدا کردند. افرادی مانند مارکوس پرسون که با بیش از یک میلیارد دلار، ثابت کرد می‌توان از راه توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی، به ویژه بازی‌های مستقل، درآمد خارق‌العاده‌ای داشته باشید. زومجی در مقاله‌ی خود نگاهی به هفت فرد ثروتمند حوزه‌ی سرگرمی‌های ویدیویی انداخته و شما را با آنها بیش از پیش آشنا می‌کنید.

برای مطالعه‌ی کامل این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

palmer luckey

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات