شیائومی گیم پد بلوتوث شانزده دلاری معرفی کرد

سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی شیائومی که هم‌اکنون به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در دنیا تبدیل شده و به خاطر قیمت بسیار پایین محصولاتش معروف است، این بار از کنترلر بلوتوث مخصوص بازی پرده برداشت که تنها ۱۶ دلار قیمت دارد.
تبلیغات

به نقل از زومجی، این اولین گیم‌پدی است که شیائومی تولید می‌کند و ظاهرا سعی دارد همچون بازار گوشی‌های هوشمند،کم کم به بازار گجت‌های بازی‌های ویدیویی هم راه پیدا کند. این گیم پد برای اتصال از نسل سوم تکنولوژی بلوتوث بهره می‌برد که آن را قادر می‌سازد تا به انواع تلویزیون‌ها، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند متصل شود. شیائومی تایید کرده است که این گجت کاملا منطبق با سیستم‌عامل اندروید است و به راحتی با دستگاه‌هایی که از این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند، متصل می‌شود.

با نگاهی به اجزای داخلی این کنترلر، متوجه شباهت آن به کنترلر ایکس‌باکس می‌شویم. این گیم‌پد شیائومی از دو موتور و یک شتاب‌سنج سه جهته بهره می‌برد که دقت هدایت و کنترل در بازی‌ها را به شدت افزایش می‌دهد. شیائومی ادعا می‌کند که این کنترلر بیش از ۸۰ ساعت شارژ نگه می‌دارد.

طراحی کلی این گیم‌پد هم در نوع خود مناسب و زیبا است. ابعاد این کنترلر ۱۵۶ در ۱۰۴ میلیمتر است و ۶۵ میلیمتر هم ضخامت و ۲۲۰ گرم وزن دارد. متاسفانه این کنترلر همانند بسیاری از محصولات ارزان قیمت و قدرتمند شیائومی فقط در کشور چین عرضه شده است و فعلا خبری از عرضه‌ی آن در دیگر نقاط دنیا به گوش نمی‌رسد. برترین ویژگی این کنترلر، قیمت بسیار پایین آن است. ۹۹ ین یا به عبارتی ۱۶ دلار،قیمتی است که شیائومی برای این کنترلر تعیین کرده است.

نظر شما درباره‌ی گیم‌پد شیائومی چیست؟ آیا شما هم دوست دارید این کنترلر ارزان قیمت بلوتوثی را تهیه کنید؟

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات