اینفوگرافیک؛ پوشش زومجی از نمایشگاه E3 2017 در یک نگاه

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه E3 بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های ویدیویی در جهان است. در ادامه، اینفوگرافیکی از پوشش زومجی از نمایشگاه امسال خواهیم دید.
تبلیغات

نمایشگاه E3 2017 با تمامی اتفاقات خوب و بدش تمام شد. وب‌سایت زومجی به‌عنوان پرمخاطب‌ترین رسانه سرگرمی فارسی‌‌زبان، توانست با تمام تلاش خود و به بهترین شکل ممکن، مهم‌ترین رویداد گیمینگ سال را به‌طور کامل پوشش دهد.

زومجی هر سال سعی دارد با افکار جدید، مرز ایده‌ها را بشکند و آیتم‌های متنوع، تازه و منحصربه‌فردی در اختیارتان قرار دهد. پیش از آغاز E3 2017 سعی کردیم با آیتم‌های ویدیویی خاص و مقاله‌های جامع، هیجان بزرگ‌ترین رویداد گیمینگ سال را با شما به اشتراک بگذاریم. در نهایت ما توانستیم به پشتوانه شما کاربران برای دومین سال متوالی، کنفرانس‌های خبری کمپانی‌های بزرگی اعم از مایکروسافت و سونی را به‌طور زنده و با کیفیت بالا پوشش دهیم. همچنین به لطف تیم تحریریه حرفه‌ای زومجی، مهم‌ترین اخبار نمایشگاه E3 در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌طور دقیق در اختیار شما دوستداران بازی‌های ویدیویی قرار گرفت. زومجی در شبکه‌های اجتماعی هم بسیار پرکار بود و کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام و صفحه توییتر زومجی، در سریع‌ترین زمان ممکن و در عین حال به صورتی جذاب و هیجان‌انگیز، شما را در جریان جدیدترین اخبار و وقایع E3 2017 قرار داد.

کنفرانس‌های تحت پوشش زنده وب‌سایت زومجی، آیتم‌های ویدیویی جذاب و در نهایت جدیدترین اخبار و حواشی E3 2017، باعث شکل گرفتن آمار بسیار جالبی شدند که حال دوست داریم آن را در قالب یک اینفوگرافیک جذاب با شما به اشتراک بگذاریم.

اینفوگرافیک E3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات