بهترین بازی‌های بازسازی شده سال ۲۰۱۴ از نگاه زومجی

یک‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در ادامه مقالات بررسی بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۴، نگاهی به برترین بازی‌های بازسازی شده از نسل قبلی کنسول‌های خانگی روی کنسول‌های نسل هشتمی خواهیم داشت. با ادامه این بررسی همراه زومجی باشید.
تبلیغات

«چگونه از انجام یک بازی لذت می‌بریم؟» این سوالی است که می‌تواند پاسخ‌های گوناگونی داشته باشد. افراد، بسته به نوع نگاه خود به بازی‌های ویدئویی، تعاریف مختلفی از عوامل موفقیت یک بازی در ذهن دارند. اما همیشه یک عامل مشترک در این بین وجود دارد که می‌تواند میان عقاید مختلف، ارتباط کوچکی برقرار کند: گرافیک! بله، در واقع این «جلوه‌های بصری» است که می‌تواند مخاطب را با تلفیق میلیون‌ها «پیکسل»، به پای صفحه نمایشگر بکشاند. بازی‌های ویدئویی در نسل هفتم کنسول‌های خانگی، به بالاترین سطح ممکن از «ارائه کیفیت بصری» در آن زمان رسیدند؛ اما دیگر زمان کوچ کردن به نسل بعدی کنسول‌های خانگی بود. اکنون با در اختیار داشتن سخت افزارهای قوی‌تر، بازیسازان قادرند جلوه‌ای دیگر از هنر و توانمندی خودشان را به مخاطبان نشان دهند.

ساخت بازی‌های «بازسازی» شده در صنعت بازی‌های ویدئویی، امری عجیب نیست؛ زیرا کنسول‌ها و تکنولوژی‌ به کار رفته در آن‌ها، می‌تواند امکانات بیشتری را در اختیار استودیوهای بازی‌سازی قرار دهد. در نسل هفتم، شاهد عرضه‌ی بازی‌های زیبایی بودیم. گرچه بسیاری از آنها در نوع خودشان بی‌نظیر بودند، اما قطعا تجربه آن‌ها با گرافیک بالاتر، خالی از لطف نیست. از این رو بسیاری از بازیسازان به فکر عرضه دوباره محصول خود روی این کنسول‌ها افتادند. در ادامه، به بررسی بازی‌هایی می‌پردازیم که به «بهترین بازسازی‌ها» روی نسل هشتم کنسول‌های خانگی تبدیل شدند.

برای مطالعه‌ی این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات