کپ‌کام از بازی جدید و معرفی نشده‌ ‌برای پلی‌استیشن 4 رونمایی می‌کند

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ظاهرا شرکت کپ‌کام، سازنده‌ی عناوین مطرحی مانند مجموعه‌ی رزیدنت ایول، در حال ساخت و توسعه‌ی بازی معرفی‌نشده‌ای برای کنسول پلی‌استیشن 4 است.
تبلیغات

جون تاکه‌اوشی، یکی از تهیه‌کنندگان ارشد شرکت کپ‌کام در مصاحبه‌ای با مجله‌ی ژاپنی فامیتسو، به تعریف و تمجید کنسول بازی پلی ‌استیشن 4 پرداخت و پس از آن اعلام کرد که شرکت در حال ساخت و توسعه‌ی عناوین جدیدی برای عرضه است.

درحال‌حاضر ما به‌دنبال این هستیم که چطور از موتور گرافیکی خود نهایت استفاده را ببریم، به‌طور حتم پس از دیدن کیفیت بازی‌هایی که الان روی آن‌ها کار می‌کنیم، شگفت‌زده خواهید شد. به‌زودی این بازی را معرفی می‌کنیم. پس تا آن زمان همراه ما باشید.

براساس گفته‌های این مقام کپ‌کام، به‌نظر می‌رسد کپ‌کام در حال ساخت عنوانی بزرگ است که می‌تواند بسیاری را تحت تأثیر خود قرار دهد. این شرکت درحال‌حاضر روی عناوینی همچون Deep Down، Resident Evil HD و Resident Evil: Revelations 2 کار می‌کند و قبلا هم تهیه‌کننده‌ی بازی Street Fighter خبر از کار روی عنوانی معرفی نشده داده بود.

بسیاری از هواداران کپ‌کام منتظرند تا این شرکت قسمت جدیدی از مجموعه‌ی Onimusha را رونمایی کند، اما سال‌ها است که کپ‌کام در این قبال سکوت اختیار کرده است. بعید نیست که این شرکت سرانجام تصمیم به ساخت قسمت جدید بگیرد و این عنوان را برای ‌پلی ‌استیشن 4 منتشر کند. Dragon’s Dogma، Bionic Commando، Lost Planet و Devil May Cry از بازی‌های دیگری هستند که احتمال ساخت قسمت جدید آن‌ها هنوز وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات