جزئیات جدیدی از نسخه‌ی PC عنوان MGS 5: Ground Zeroes منتشر شد

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
آن‌طور که پیدا است، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی عنوان Ground Zeroes بر روی نرخ ۶۰ فریم برثانیه قفل خواهد بود و علاوه بر صفحه‌کلید و موس، می‌توان از کنترلرهای دوال‌شاک ۳ و ۴ پلتفرم پلی‌استیشن بر روی PC برای این بازی بهره برد.
تبلیغات

استودیو کوجیما پروداکشنز، خالق سری Metal Gear و شرکت کونامی، ناشر این عنوان، اطلاعات جدیدی از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Ground Zeroes را در صفحه‌ی رسمی این بازی در شبکه‌ی استیم به اشتراک گذاشتند که جزئیات جدیدی را از نرخ فریم و نحوه‌ی کنترل شامل می‌شود. استودیو سازنده در مورد کنترل بازی اظهار داشت که بازیکنان علاوه بر اینکه می‌توانند از صفحه‌کلید و موس یا کنترلر ایکس‌باکس استفاده کنند، از کنترلرهای پلی‌استیشن هم می‌توانند بهره ببرند اما در محیط بازی، رابط کاربری ایکس‌باکس به نمایش در خواهد آمد.

با این‌که هنوز اطلاعات دقیقی از سیستم پیشنهادی بازی توسط سازندگان منتشر نشده، اما آن‌ها تایید کرده‌اند که بیشتر قابلیت‌های بصری در نسخه PC بهبود یافته است. این رشد بیشتر در نورپردازی، سایه‌زنی‌ها و انیمیشن شخصیت‌ها مشاهده خواهد شد. Ground Zeroes در کامپیوترهای قدرتمند توانایی اجرا بر روی رزولوشن 4K را هم خواهد داشت.

عنوان MGS 5: Ground Zeroes قبلا برای کنسول‌های نسل هفتمی و هشتمی سونی و مایکروسافت منتشر شده بود و حالا کونامی برای عرضه‌ی این بازی در پلتفرم PC خود را آماده می‌کند. داستان این بازی، پیش‌درآمدی بر بازی اصلی به نام MGS 5: Phantom Pain است که سال آینده‌ی میلادی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات