زوم گیم: Beach Buggy Blitz، هیجان رانندگی فانتزی

یک‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت خود را انتخاب کنید، اتومبیل‌تان را ارتقا دهید و در مسابقاتی فانتزی از قدرت‌های خود برای از میان برداشتن رقبا و رسیدن به مقام اول استفاده کنید. Beach Buggy Blitz شما را به چالشی هیجان‌انگیز بر روی صفحه‌های موبایل‌ دعوت می‌کند.
تبلیغات

Beach Buggy Blitz، توسط استودیوی Vector Unit ساخته شده است و اگر از گیمرهای قدیمی باشید، در نگاه اول به این بازی، یاد قسمت چهارم بازی کراش در پلی‌استیشن ۱ یا بازی ماریو کارتینگ خواهید افتاد. چندین شخصیت قابل انتخاب، انواع و اقسام اتومبیل‌های قابل ارتقا و آیتم‌های مختلف در بازی وجود دارد که به پیشرفت بازیکن کمک می‌کند. تعداد زیادی مسابقه در بازی وجود دارد که با انجام آن‌ها، مسابقات و آیتم‌های بیشتری باز خواهد شد. در صورت کسب مقام در هر مسابقه، سکه‌هایی به شما تعلق خواهد گرفت که برای ارتقا و خرید همه چیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Beach-Buggy-Blitz

کسب سکه و ارتقا، رمز موفقیت در بازی است و برای وارد شدن به سطوح بالاتر، نیاز به اتومبیل قوی‌تر دارید. یکی از نکات مثبت بازی، گرافیک کارتونی مانند آن و محیط‌های متنوع در مسابقات است. البته من از اولین لحظه‌ که این بازی را دیدم، خاطرات عنوان کراش کارتینگ برایم تداعی شد. ظاهرا سازندگان Beach Buggy Blitz، کراش کارتینگ را جلوی خود گذاشته و شروع به ساخت محصول خود کرده‌اند. محیط‌های بازی از سواحل آفتابی تا آتشفشان و مقبره‌های باستانی دنبال می‌شود و در حین مسابقه، قدرت‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید رقبای خود را زمین‌گیر کنید تا راحت‌تر به مقام اول برسید.

Beach-Buggy-Blitz-2

ضعف بزرگی که در این بازی وجود دارد، فقدان بخش آنلاین چند نفره در نسخه‌های iOS است. از طرفی، بازیکن نمی‌تواند هر اندازه که می‌خواهد مسابقه دهد. برای هر مسابقه باید مقدار مشخصی کارت مصرف کنید و اگر نتوانید در مسابقه‌ای پیروز شوید، کارت‌های شما هدر می‌رود و باید برای کسب آن‌ها، چند بار مسابقات سطح پایین را انجام دهید که می‌تواند بسیار خسته کننده شود.

در هر صورت، بازی Beach Buggy Blitz یک عنوان مفرح و پر زد و خورد است که کاملا رایگان در دسترس مخاطبین و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات