گرافیک برابر برای همه‌ی پلتفرم‌ها، هدف اصلی سازندگان Batman: Arkham Knight

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
عوامل استودیو RockSteady چندی پیش طی صحبت‌هایی با وب‌سایت گیم‌اسپات، در مورد کیفیت گرافیکی محصول جدیدشان Batman: Arkham knights اظهار داشتند که سعی دارند تا کیفیتی یکسان را بین همه‌ی پلتفرم‌ها ایجاد کنند.
تبلیغات

استودیو راک‌استیدی سعی دارد تا عنوان نسل هشتمی Batman: Arkham Knight در هر سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC دارای کیفیت بصری تقریبا برابری باشد. آن‌ها در مصاحبه‌ی زنده‌ی خود با گیم‌اسپات گفتند:

ما تقریبا شش ماه تا اتمام پروژه و بسته‌بندی (گلد کردن) بازی فاصله داریم. به همین خاطر ما هنوز نمی‌دانیم که بازی بر روی چه رزولوشنی و چه نرخ فریمی ثابت خواهد بود. این مسئله‌ای است که در مراحل بهینه‌سازی پروژه به آن خواهیم رسید. هدف ما، برابری همه‌ی پلتفرم‌ها با یک‌دیگر است. هر چه که باشد، این بازی فوق‌العاده خواهد شد.

گیمرهای PC توجه داشته باشند که منظور راک‌استیدی از برابرسازی به این معنی نیست که کاربران این پلتفرم نتوانند خروجی بالاتری نسبت به کنسول‌ها داشته باشند و همیشه امکان دریافت نرخ فریم، رزولوشن و کیفیت بافت بالاتر وجود دارد.

Batman: Arkham Knight ماه ژوئن سال ۲۰۱۵ برای هر سه پلتفرم رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان توسط شرکت برادران وارنر عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات