بازی Scalebound به طور رسمی لغو شد

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت شب گذشته اعلام کرد که کار ساخت بازی Scalebound متوقف و این بازی لغو شده است.
تبلیغات

 بازی Scalebound جدید‌ترین بازی استودیو مشهور پلاتینیوم گیمز است و ابتدا قرار بود سال ۲۰۱۶ عرضه شود، ولی مایکروسافت به دلیل شلوغ بودن برنامه عرضه بازی‌ها در این سال، تصمیم گرفت عرضه آن را تا ۲۰۱۷ به تعویق بیندازد. حال شب گذشته این کمپانی رسما اعلام کرد که Scalebound لغو شده است و دیگر قرار نیست عرضه شود.

مایکروسافت در این مورد گفت:

پس از بررسی‌های دقیق، به این نتیجه رسیدیم که بهتر است فرایند توسعه بازی Scalebound را متوقف کنیم. ما کماکان در تلاش هستیم تا بازی‌های بزرگی چون Crackdown 3، Halo Wars 2، State of Decay 2 و Sea of Thieves را در سال ۲۰۱۷ عرضه و رضایت طرفدارانمان را جلب کنیم.

این خبر در حالی رسما توسط مایکروسافت تأیید شده است که برخی کاربران، اخیرا متوجه شدند صفحه مخصوص این بازی از فروشگاه ایکس‌باکس حذف شده است. همچنین برخی کاربران با انتشار توییت‌هایی اعلام کرده بودند که روند توسعه بازی دچار مشکل شده است.

بازی Scalebound آخرین بار در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 2016 نمایش داده و در آن زمان اعلام شد که قرار است در سال ۲۰۱۷ این بازی برای ایکس‌ باکس وان و پی‌ سی عرضه شود. با این حال پس از این کنفرانس، بازی در یک سکوت خبری کامل فرو رفت و امروز هم Microsoft رسما کنسل شدن آن را اعلام کرده است.

به هر حال از آنجایی که Scalebound بازی جدید هیدکی کامیا، سازنده بازی Bayonetta، بود؛ گیمر‌های زیادی منتظر تجربه آن بودند. البته این امکان وجود دارد که Platinum Games به‌صورت مستقل از مایکروسافت، ساخت بازی را ادامه دهد که هنوز اطلاعاتی در این مورد ارائه نشده است.

نظر شما در مورد لغو شدن Scalebound چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات