زوم گیم: Ninja Up، صعود با نینجا تا آسمان

پنج‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر توجه کرده باشید، بازی‌هایی کم حجم و ساده اما با ایده‌های خلاقانه و گیم‌پلی‌های اعتیاد‌آور، نظر گیمرهای موبایل را به خودشان جلب کرده است. امروز قصد داریم تا یک بازی چالش برانگیز و بسیار ساده از نظر گرافیکی به شما معرفی کنیم که مطمئنا می‌تواند تا مدت‌ها مشغولتان نگه دارد. Ninja Up، محصولی از شرکت محبوب گیم‌لافت است.
تبلیغات

Ninja Up در نگاه اول بسیار ساده به نظر می‌رسد. یک نینجا که اول بازی در سطح شهری قرار دارد و مدام بالا و پایین می‌پرد. وظیفه‌ی شما گذاشتن طنابی کشی زیر پای این شخصیت است تا بتواند به سمت بالا برود. هر چقدر طول طنابی که می‌کشید کمتر باشد، نینجای بازی ما هم بیشتر بالا می‌رود. البته، در بین راه دشمنانی از نینجاهای دیگر گرفته تا حتی موجودات فضایی قرار گرفته‌اند که می‌خواهند مانع پیشرفت شما شوند.

ninja-up-up

بازیکن با پیشرفت در بازی می‌تواند دستاوردهایی را به دست آورد که به سبب آن لباس‌های جدید و حالت‌های مختلف مانند خشم نینجا را دریافت کند. هر چه در بازی بالاتر بروید، محیط دچار تغییر می‌شود و دشمنان بازی نیز پیشرفته‌تر و گذشتن از آن‌ها کار بازیکن را سخت می‌کند. رکوردهای شما ثبت می‌شود و به محض اتصال به اینترنت، می‌توانید رکورد دوستان دیگر خود را در بازی مشاهده کنید.

این بازی جذاب و در عین حال ساده ماه پیش میلادی برای پلتفرم iOS و چند روز بعد برای دستگاه‌های اندرویدی به صورت رایگان منتشر شد. هنوز خبری از نسخه‌ی ویندوزفونی این بازی نیست اما احتمال عرضه‌ی آن وجود دارد. Ninja Up تنها ۳۵ مگابایت حجم دارد اما از آن دسته بازی‌هایی است که می‌تواند در طول روز و در هرجایی که هستید شما را مشغول به خود کند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات