GTA: San Andreas به صورت HD با گرافیک بهینه برای ایکس‌باکس 360 عرضه خواهد شد

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
شرکت راک‌استار رسما تأیید کرد نسخه‌ی HD بازی خاطره انگیز GTA: San Andreas را برای کنسول ایکس‌باکس 360 عرضه خواهد کرد. این خبر پس از فاش شدن لیست دستاوردها (Achievement) این بازی برای ایکس‌باکس 360 در هفته‌ی گذشته توسط وب سایت IGN اعلام شد.
تبلیغات

بازی جهان‌باز GTA: San Andreas سابقا در سال ۲۰۰۴ میلادی برای کنسول پلی‌استیشن 2 منتشر شد که پس از آن به پلتفرم‌های PC و ایکس‌باکس اورجینال راه پیدا کرد. البته در طول سال‌های گذشته، این بازی برای پلتفرم‌هایی مانند ایکس ‌باکس لایو، PSN، OS X و موبایل‌ها نیز پورت شده است. بااین‌حال، راک‌استار قصد دارد تا نسخه‌ای بهینه‌ شده از این بازی را که از رزولوشن 720p پشتیبانی می‌کند و دارای عمق دید بیشتر در محیط بازی است، برای کنسول ایکس ‌باکس 360 عرضه کند.

همچنین تعداد زیادی دستاورد (Achievement) در طول بازی برای علاقه‌مندان قرار داده شده است که ۱۱ عدد از این دستاوردها کاملا جدید هستند و در لیست فاش شده‌ی قبلی نبوده‌اند.

این بازی از فردا روی شبکه‌ی ایکس‌باکس لایو منتشر خواهد شد و جای نسخه‌ی قدیمی این عنوان را خواهد گرفت. خبر خوشحال کننده در مورد عرضه‌ی این بازی، انتشار آن در قالب طرح Games On Demand است که این امکان را به کاربران می‌دهد تا بازی را به‌صورت رایگان از مارکت ایکس‌باکس لایو دانلود کنند. البته فراموش نکنید که حساب کاربری گلد برای دسترسی به این طرح و به‌طور کل استفاده از شبکه ایکس‌باکس لایو الزامی است. هفته‌ی جاری به دلیل فرارسیدن سالگرد ۱۰ سالگی این عنوان، تعداد زیادی از مشاغل و آیتم‌های سان اندریاس برای GTA V Online را عرضه شده است و انتشار نسخه‌ی HD نیز به همین مناسبت صورت می‌گیرد.

هنوز خبری از نسخه‌های دیگر این بازی برای سایر پلتفرم‌ها مخصوصا پلی‌استیشن 3 منتشر نشده است و باید صبر کرد و دید آیا راک‌استار برنامه‌ای برای عرضه‌ای این بازی برای دیگر کنسول‌ها دارد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات