طراحی کلیسای جامع نوتردام پاریس در بازی Assassin's Creed: Unity دو سال زمان برده است

سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
یکی از بازی‌های بزرگی که سال جاری برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد، مطمئنا عنوان Assassin’s Creed Unity ساخته‌ی شرکت یوبی‌سافت است. سازندگان بازی تلاش‌های زیادی برای شبیه‌سازی شهر پاریس در دوران انقلاب فرانسه‌ کرده‌اند که یکی از نقاط عطف طراحی و شبیه‌سازی، کلیسای جامع نوتردام است که طبق گفته‌ی سازندگان، دو سال زمان صرف ساخت و شبیه‌سازی آن شده است.
تبلیغات

این کلیسای غول پیکر و تاریخی در شهر پاریس که در بازی Unity نیز قابل مشاهده است، توسط طراح مراحل و آرتیست ارشد استودیو، Caroline Miousse در مدت 2 سال طراحی شده است. این آرتیست هم‌چنین با تاریخ‌شناسان برجسته برای ساخت و طراحی دقیق ارتباط برقرار کرده و تحقیقات گسترده‌ای را پیرامون این اثر تاریخی انجام داده است.

من بسیار خرسندم که این کار را انجام دادم. خیلی کار هیجان انگیزی بود و البته، استرس کمی نیز در اوایل راه به من وارد کرد. این استرس به خاطر دقتی بود که باید به خرج می‌دادم تا این طرح را مو به مو و با جزئیات کامل اجرا کنم. به هر حال این کلیسا شهرت جهانی دارد. هدف ما شبیه سازی این کلیسا در مقیاس 1:1 بوده است ولی برخی آثار هنری به علاوه‌ی پنجره‌های رنگی، به خاطر قوانین کپی‌رایت کمی متفاوت خواهند بود.

عنوان Assassin’s Creed Unity قرار است در تاریخ ۲۰ آبان سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود. همچنین گزارشاتی مبنی بر این‌که این بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم دارای رزولوشن 900p و ۳۰ فریم بر ثانیه خواهند بود، منتشر شده است ولی یوبی‌سافت هنوز واکنشی به آن نشان نداده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات