تاریخ انتشار عنوان Metal Gear Solid V: Phantom Pain سرانجام مشخص شد

پنج‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
در جریان نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۴ ٬ هیدئو کوجیما کارگردان شهیر سری بازی‌های Metal Gear Solid ٬ رسما تایید کرد قسمت پنجم این فرانچایز سال ۲۰۱۵ میلادی برای پلتفرم‌های نسل هفتم و هشتم پلی استیشن و ایکس‌باکس به همراه رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.
تبلیغات

ناشر این عنوان٬ شرکت کونامی و کارگردان این سری٬ هیدئو کوجیما در حالی تاریخ انتشار این بازی را اعلام کردند که هنوز مشخص نیست آیا نسخه‌ی همه‌ی پلتفرم‌ها در یک تاریخ عرضه می‌شود یا زمانی متغیر دارند.Metal Gear Solid V: Phantom Pain ٬ اولین قسمت از این فرانچایز است که علاوه بر پای‌بندی به ریشه‌های سری از جمله‌ مخفی‌کاری٬ المان‌های جهان‌باز نیز در آن گنجانده شده و حال ما شاهد یک بازی بسیار وسیع با آزادی عمل‌های فراوان هستیم.

شاید این بازی آخرین ملاقات علاقه‌مندان با شخصیت محبوب دنیای بازی‌های ویدیویی٬ BigBoss باشد که کاراکتر اصلی این قسمت خواهد بود. داستان در سال ۱۹۸۴ و حضور نیروهای شوروی در افغانستان جریان دارد. این قسمت به نوعی قرار است دایره‌ی داستانی این سری را تکمیل کند و حدس زده می‌شود انتهای قسمت پنجم٬ ارتباط تنگاتنگی با قسمت اول این بازی که در سال ۱۹۸۷ منتشر شده بود خواهد داشت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات