تماشا کنید: ویدیوی جدید از بازی Final Fantasy XV در جریان نمایشگاه TGS 2014 منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه بزرگ بازی‌‌های ویدیویی توکیو «TGS 2014» از روز گذشته کار خود را با حضور برترین شرکت‌های فعال در صنعت بازی‌سازی دنیا آغاز کرد. یکی از خبرهای داغ این نمایشگاه٬ انتشار ویدیوی جدیدی از عنوان مورد انتظار Final Fantasy XV بود که بخشی از گیم‌پلی با کیفیت و متنوع بازی را نشان می‌داد. در ادامه با زومیت و تماشای این ویدیو همراه باشید.
تبلیغات

Final Fantasy XV ٬ پانزدهمین قسمت اصلی از این سری محبوب ژاپنی است و توسط استودیو شماره یک شرکت اسکوئرانیکس برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس‌وان در حال ساخت و توسعه است. در ویدیوی جدیدی که از این عنوان در نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۴ منتشر شد٬ بخش‌های متنوعی از گیم‌پلی و شخصیت‌های بازی نشان داده شد. نکته‌ی جالب توجه این ویدیو٬ بازگشت اتومبیل رانی به این سری است. جلوه‌های بصری در کنار انیمیشن‌های فوق‌العاده روان و اکشن بسیار خوب که در تعامل با استایل نقش‌آفرینی سری است٬ انتظارات را بسیار بالا برده است. 

در خبرهای دیگر پیرامون Final Fantasy XV ٬ کارگردان این عنوان Tetsuya Nomura از سمت خود کناره گیری کرد تا به پروژه‌ی دیگر این شرکت یعنی Kingdom Hearts بپیوندد و Hajime Tabata که سابقه‌ی کارگردانی دو قسمت از این سری از جمله عنوان معروف Crisis Core را داشته است٬ به سمت کارگردانی قسمت پانزدهم منصوب شد.

همچنین دموی قابل بازی این عنوان طبق اعلام شرکت سازنده٬ ماه مارچ سال آینده‌ی میلادی به همراه بازی Final Fantasy Type-0 HD در دسترس کاربرین قرار خواهد گرفت.

جالب است بدانید این بازی در سال ۲۰۰۶ انحصارا برای پلتفرم پلی‌استیشن ۳ معرفی شد٬ اما مراحل ساخت آن بیش از حد معمول به طول انجامید و حالا این بازی مقصد خود را به سمت کنسول‌های نسل هشتمی تغییر داده است.

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات