تاریخ انتشار عنوان Batman: Arkham Knight سرانجام مشخص شد

پنج‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
بتمن:‌ شوالیه‌ آرکام شاید پایان‌دهنده‌ی سه گانه‌ی اصلی باشد که توسط استودیو راک استیدی در دست ساخت است و پس از رونمایی آن برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی٬ تبدیل به یکی از موردانتظارترین بازی‌های پیش‌رو شد. چندی پیش پس از مدت‌ها انتظار٬ ناشر بازی تاریخ انتشار این عنوان را اعلام کرد.
تبلیغات

بتمن: شوالیه‌ آرکام که نمایش خیره‌کننده و جالبی در E3 سال جاری داشت و انتظارات را بیش از پیش افزایش داد٬ طبق اعلام سازندگان در تاریخ ۲ ژوئن سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه خواهد شد. این در حالی است که اولین بار قرار بود بازی برای تعطیلات سال جاری عرضه شود که با تاخیر مواجه شد و پس از آن شایعات بسیاری در مورد تاریخ انتشار از سوی خرده فروشی‌هایی مانند گیم استاپ که به تاریخ ۱۲ اکتبر اشاره می‌کردند٬ اعلام شد که حال مشخص شد هیچ‌کدام صحت نداشتند و علاقه مندان باید زمان بیشتری را صبر کنند تا آخرین ملاقاتشان را با شوالیه‌ی تاریکی تجربه کنند.

همان‌طور که گفته شد٬ شوالیه‌ آرکام برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان٬ پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. سبک بازی مانند قبل جهان‌باز خواهد بود و این‌بار ما شاهد محیط‌های بسیار بزرگ‌تر و پرجزییات‌ به واسطه ی ورود به کنسول‌های نسل جدید هستیم. هم‌چنین نسخه‌ی پلی استیشن ۴ این عنوان دارای یک محتوای انحصاری‌ خواهد بود که بتمن را در مقابل شخصیت Scarecrow که یکی از دشمنان دیرینه‌ی وی است قرار می‌دهد. از ویژگی‌های این نسخه نسبت به قسمت‌های قبل نیز می‌توان به استفاده‌ی بتمن از اتومبیل خود با نام Batmobile در سطح شهر برای مبارزه با خلاف‌کاران و همچنین تسریع در رفت ‌و آمد در محیط٬ اشاره داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات