ال جی و یوبی سافت در زمینه بازی های سه بعدی همکاری مشترک می کنند

سه‌شنبه ۱ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ال جی که پیشرو در تولید تکنولوژی های سه بعدی است با شرکت یوبی سافت دست به همکاری مشترک زده است. بدین ترتیب که به ازای خرید هر مانیتور سه بعدی 23 اینچ LG D2342P یک نسخه از بازی The Assassin's Creed Brotherhood بصورت رایگان به مشتریان عرضه می شود. در این برنامه هر دو شرکت تلاش می کنند ضمن ارائه آخرین محصولات خود، تجربه هیجان انگیزی از بازی های سه بعدی را دراختیار مخاطبان قرار دهند.
تبلیغات

پس از بررسی گسترده این بازی در مانیتورهای سه بعدی ال جی، شرکت یوبی سافت به حدی تحت تاثیر نتایج مطلوب آن قرار گرفت که تصمیم گرفت این بازی را ، همراه با مانیتورهای شرکت ال جی عرضه کند تا علاقمندان بازی های کامپیوتری لذت بی نظیر سه بعدی را در  بازی تجربه کنند.

کریس مارکوس مدیر تجاری شرکت یوبی سافت معتقد است:" ما از همکاری با ال جی جهت ارائه بازی Assassin's Creed Brotherhood به مشتریان خوشحال هستیم چون بدین طریق مشتریان می‌توانند از گرافیک خیره کننده این بازی لذت ببرند". وی همچنین معتقد است مانیتورهای ال جی با برخورداری از جدیدترین تکنولوژی سه بعدی، تجربه بازی های کامپیوتری را به دنیای واقعی آورده است.

نایجل رابرتز مدیر فروش ارشد LG نیز معتقد است :"مانیتورهای سه بعدی ما کاملا برای بازی های کامپیوتری مثل Assassin's Creed Brotherhood مناسب است. این مانیتورها با استفاده از تکنولوژیFilm Patterned Retarder - FPR، تصاویر سه بعدی شفاف تر، روشن تر و Flicker-Free (بدون چشمک زدن) را ارائه می دهند".

وی می افزاید: ما خوشحالیم که در این همکاری نزدیک با شرکت یوبی سافت، تعهدمان به مشتریان در ارائه بازی های کامپیوتری نشان می دهیم .

منبع: LGblog

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات