قسمت چهارم از فصل دوم بازی The Walking Dead هفته آینده منتشر خواهد شد

یک‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر شما هم مشتاق آن هستید تا ببینید که سرنوشت کلمنتاین و همراهانش بعد از ماجراهایی که در اسارتگاه کارگو برسرشان آمد چه خواهد شد و در دنیای زامبی‌هایی که TellTale برایمان به نمایش آورده است، چه بر سر گروه فراری مورد علاقه‌مان می‌آید، باید بگوییم که مدت زیادی نباید منتظر باشید. در کمتر از 4 روز دیگر، می‌توانید ادامه ماجراهای کلمنتاین و یارانش را برای PC، Xbox 360 و PS3 و iOS دنبال کنید.
تبلیغات

 Telltale بالاخره به انتظارها پایان داد و بعد از انتشار چند تصویر و اسکرین شات از چهارمین قسمت از فصل دوم عنوان پرطرفدار خود، یعنی Walking Dead، تاریخ انتشار رسمی این عنوان را برای تمامی کنسول‌ها اعلام کرد. بر اساس خبر منتشره در توییتر این استدیو، قسمت چهارم در 22 جولای برای PC،‌ مک و PS3 و با فاصله یک روزه در 23 جولای برای ایکس‌باکس و در نهایت و در روز 24 جولای برای iOS منتشر شده و طرفداران می‌توانند آن را دانلود کنند.

داستان بازی این قسمت که The Walking Dead: Amid the Ruins نام دارد، از ادامه قسمت سوم از فصل دوم دنبال خواهد شد. جایی که کلمنتاین به همراه Kenny‌ و دیگر همراهانشان از دست کارگو و یارانش فرار می‌کنند و خود را بار دیگر در دنیای مردگان،‌ بی‌پناه و سرگردان می‌بینند. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم داستان پرکشش کلمنتاین که از ابتدا با وی همراه شده‌ایم در این قسمت به کجا خواهد کشید و چه در انتظار دختربچه مقاوم ولی تنهای دنیای Telltale خواهد آمد.

همچنین اتمام فصل اول و در واقع تنها فصل The Wolf Among Us و البته سکوت خبری که فعلا دور بازی دیگر در دست ساخت این شرکت، یعنی بازی تاج و تخت کشیده شده به نظر می‌رسد، که Walking Dead، تنها عنوان در دست ساخت استودیوی محبوب TellTale در سال جاری باشد که می‌تواند خبرهای خوشی را برای طرفداران همراه بیاورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات