Grim Fandango بعد از پانزده سال به کنسول‌های بازی خواهد آمد

سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
عنوان کلاسیک با مایه‌های نویر تیم شفر،  مرد شماره یک ویدیوگیم در سال‌های دور، بعد از 15 سال، بالاخره راهی کنسول‌های بازی خواهد شد. این عنوان که در سال 1989 برای PC عرضه شده بود، بعد از مدت طولانی برای کنسول‌های دسته اول سونی یعنی Ps4 و PS Vita بازسازی خواهد شد.
تبلیغات

 در جریان برگزاری کنفرانس سونی در نمایشگاه E3، اعلام شد که بالاخره شرکت دیزنی (که شرکت تولید کننده این بازی، Lucas Art را پیش از این خریداری کرده است) با Double Fine به توافق نهایی رسیده‌ تا بعد از این مدت طولانی، یکی از ماندگارترین‌ عناوین سبک Point And click  راهی کنسول‌های PS4 و PS Vita شود. 

عنوان Grim Fandango یکی از ماندگارترین عناوین نوین در سبک Point and Clickبا تم رنگی است که در سال 1989 برای PC عرضه شد، نمونه مشهور این سبک،  بازی Walking dead شرکت Telltale است. کاراکتر اصلی بازی نیز  همان فرشته مرگ است که در دنیای مردگان و  با قصه‌ای از جرم و گناه جریان به دنبال کسب حقیقت است. بدین ترتیب حالا گیمرهای نسل جدید نیز امکان تجربه طعم تازه‌ای از شاهکار قدیمی تیم شفر را خواهند داشت. 

هر چند در ابتدای انتشار این خبر، به نظر می‌رسید که این عنوان در انحصار کنسول ژاپنی‌ها خواهد بود، ولی مدتی بعد توسط توییتی که از تیم شفر در توییتر منتشر شد، مشخص شد که اندکی در این موضوع بازنگری شده است. چرا که بر اساس این توییت، بعید نیست که این عنوان مدتی بعد برای کنسول‌های دیگر یا حداقل پلتفرم سالیان دورش،‌ PC نیز عرضه گردد. 

در صورت انتشار اطلاعات بیشتر در باره این بازی، شما را در جریان قرار خواهیم داد. 

برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه E3 2014 مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات