ست‌تآپ‌باکس PS Vita TV با نام PlayStation TV و قیمت ۹۹ دلار وارد بازار امریکا و اروپا می‌شود

سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
اگر به‌خاطر داشته باشید سونی در شهریور ماه سال گذشته از PS Vita TV که ترکیبی از ست‌تاپ‌باکس و یک کنسول بازی کوچک است را رونمایی کرد. این کمپانی ژاپنی امروز اعلام کرد که همان محصول با نام PS TV روانه بازار بزرگ امریکا و اروپا می‌شود.
تبلیغات

سونی در E3 2014 اعلام کرد که ست‌تاپ‌باکس PlayStation TV با قیمت ۹۹ دلار وارد بازار اروپا و امریکا می‌شود و اگر کاربران بخواهند آن را با دسته کنترلر DualShock 3، یک کابل HDMI، یک حافظه ۸ گیگابایت و یک نسخه از بازی Lego Movie Game خریداری کنند باید ۱۳۹ دلار پرداخت کنند.

در بررسی‌های انجام شده از ست‌تاپ‌باکس ویتا تی‌وی، همه به طراحی جذاب و کارایی مناسب آن اشاره داشتند اما این محصول با مشکلات مختلف نرم‌افزاری همراه بود که البته سونی وعده داده این مشکلات را رفع کند.

PS TV قرار است امکان اجرای بیش از ۱۰۰۰ عنوان بازی را داشته باشد و همچنین قادر به اتصال به پلی ‌استیشن ۴ و همچنین سرویس PlayStation Now برای استریم بازی باشد.

PS Vita TV از چندین سرویس ویدیویی ژاپنی پشتیبانی می‌کرد و حال باید منتظر ماند و دید آیا سونی توانسته با سرویس‌دهندگان ویدیویی اروپا و امریکا نیز قراردادهای مشابه‌ای را منعقد کند یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات