ولو: استیم ماشین تا سال ۲۰۱۵ عرضه نخواهد شد

چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که می‌دانید ولو درصدد عرضه‌ی یک کنسول مبتنی بر Steam OS است. آنچه که شواهد امر نشان می‌دهد در زمان عرضه شاهد یک کنسول تمام عیار خواهیم بود. این کمپانی اعلام کرده است که برای بهبود هرچه بیشتر تجربه کار با دسته‌ی بازی این کنسول، عرضه‌ی Steam Machine را تا سال 2015 به تعویق انداخته است.
تبلیغات

کمپانی Valve اعلام نموده که کنسول استیم ماشین خود را تا سال ۲۰۱۵ روانه بازار نخواهد کرد. این خبر لابلای پست‌های بلاگ این کمپانی منتشر شد و به نظر می‌رسد که مهم‌ترین دلیل این تاخیر، کیفیت کنترلر دستگاه است. ولو می‌گوید که بازخوردهایی که از مشتریان گرفته باعث شده تا بر روی کیفیت کنترلر بیشتر کار کند و همین موضوع منجر به مشغله بیشتر و در نتیجه تاخیر در ارائه محصول نهایی شده است.

به‌نظر می‌رسد ولو بیش از همه درصدد عرضه‌ی این کنسول به بازار و رساندن دست کنسول بازی خود به دست علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای است، اما تعهد برای عرضه‌ی بهترین محصول ممکن منجر به عقب افتادن عرضه‌ی این کنسول به بازار شده است. تعویق در عرضه‌ی این کنسول به‌دلیل توسعه ی هرچه بیشتر این کنسول، یقیناً عواقب پیش‌بینی نشده‌ای را همراه خواهد داشت. همانطور که می‌دانید این کنسول در جریان نمایشگاه CES 2014 به نمایش عموم درآمد که در صورت عقب افتادن عرضه‌ی آن، در زمان عرضه این کنسول تازگی نداشته و غبار زمان بر روی خواهد نشست که ناخواسته استقبال از ان را کاهش خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات