راک‌استار تا کنون بیش از ۳۳ میلیون نسخه از GTA V را به فروش رسانده است

شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
Take-Two Interactive در گزارش سال مالی 2014 خود اعلام کرده که بازی بسیار محبوب Grand Theft Auto V تا کنون بیش از 33 میلیون نسخه فروش داشته است. آخرین عنوان ساخته شده توسط راک‌استار که آمار نیمی از کل فروش بازی‌های نرم‌افزاری را در ماه اول عرضه به خود اختصاص داد، موفق شده بیش از یک میلیارد دلار را نصیب Take-Two نماید و یکی از موفق‌ترین سال‌های مالی تاریخ ناشران بازی‌های رایانه‌ای را رقم بزند.
تبلیغات

استراس زلنیک، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره‌ی Take-Two گفته است که «طی سال مالی 2014، Take-Two رکورد جدیدی را برای کمپانی ما و نیز کل صنعت سرگرمی به ارمغان آورد».  راک‌استار با بازی Grand Theft Auto V سریع‌تر از هر عنوان دیگری در حوزه‌ی سرگرمی‌های دیجیتال در تاریخ به رقم فروش 1 میلیارد دلار دست یافت. NBA 2K14 از قوی‌ترین ارائه‌ی فرانشیز بهره برد و Borderlands 2 به پرفروش‌ترین عنوان 2K بدل شد. تمام این موارد موجب شده که درامد ناشی از فعالیت دیجیتال، به بالاترین میزان خود در تاریخ این شرکت برسد. در نتیجه، بنا بر گفته‌ی زلنیک، Take-Two درآمد، دریافتی و جریان نقدی رکوردشکنی را برای سهام‌داران خود به همراه داشته است.

Rockstar تا کنون با ارائه‌ی مرتب بروزرسانی‌های مرتبط با بخش آنلاین GTA V یعنی Grand Theft Auto Online تلاش کرده این بازی محبوب را همچنان در صدر نگاه دارد. درست در همین هفته، راک‌استار بروزرسانی High Life را ارائه کرد که ماشین‌ها، ماموریت‌ها و لباس‌های جدیدی را برای هر دو حالت آنلاین و آفلاین بازی به همراه داشت.

در ادامه‌ی این جریان، Take-Two برای سال آینده‌ی خود انتظار عملکردی پر برکت را از سوی برترین توسعه‌دهندگان و منتشرکنندگان خود دارد و به همین منظور حساب ویژه‌ای بر روی عناوین 2K باز نموده که شامل Evolve، عنوان Civilization: Beyond Earth و نیز Borderlands: The Pre-Sequel می‌شود. علاوه بر این اگرچه همچنان صحبت رسمی در این خصوص نشده ولی انتظار می‌رود راک‌استار، نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ی Grand Theft Auto V را برای Xbox One و PlayStation 4 تا پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات