بازی Watch Dogs بر روی هیچ یک از کنسول‌های نسل هشتم 1080p نخواهد بود

جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
باز هم داستان تفاوت رزولوشن بین جنگجویان دو رقیب قدیمی به واسطه‌ی بازی Open World یوبی سافت اسباب جدل میان هواداران هر‌دو کنسول سونی و مایکروسافت شده است. این بار دعوا بر سر بازی Watch Dogs است که ظاهرا در هیچ‌کدام از دو کنسول بازی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در رزولوشن فول‌اچ‌دی اجرا نخواهد شد. البته تفاوت‌هایی در کیفیت اجرای بازی وجود خواهد داشت که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.
تبلیغات

ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هر دو از قدرت قابل قبولی برخوردار هستند، اما حالا اوضاع کمی تغییر کرده است پای تفاوت رزولوشن موجود در عنوان‌های مشترک و بازی‌سازان مستقل به عنوان بزرگی چون Watch Dogs کشیده شده است.

البته در زمان معرفی این عنوان هیچ یک از کنسول ها قادر به اجرای فول اچ دی این بازی نخواهند بود و این عنوان در پلی استیشن 4 با رزولوشن 900p و در ایکس باکس وان با رزولوشن 792p اجرا خواهد شد.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این تفاوت در حالت عادی چشمگیر نیست، اما اگر دو نمایشگر فول اچ دی را در‌کنار هم قرار داده باشید و به مقایسه‌ی اجرای این عنوان در هر دو کنسول بپردازید، پلی استیشن 4 اوضاع بهتری خواهد داشت.

گیمرها داستان مشابه‌ای با عنوان دیگر یوبی سافت یعنی Assassin’s Creed IV Black Flag را تجربه کرده‌اند. داستان از این قرار بود که این عنوان نیز ابتدا بر روی پلی استیشن 4 با رزولوشن 900p اجرا می‌شد، اما پس از مدتی یوبی سافت با ارائه بسته بروزرسانی امکان اجرای فول اچ دی این بازی را فراهم کرد. نظر شما در این باره چیست؟ آیا شاهد اجرای Watch Dogs با رزولوشن فول اچ دی خواهیم بود؟ سرانجام این اختلاف رزولوشن ها به کجا ختم می‌شود؟

شاید زمان بهترین راه حل این قبیل مشکلات ردموندی ها باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات