گیمر: تیزبین باش و سریع

پنج‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
بخش «گیمر» از هفته گذشته آغاز شده است. اگر علاقمند به بازی‌های موبایلی هستید و دوست دارید مهارت خود را در این زمینه محک بزنید با «گیمر» همراه باشید.
تبلیغات

بخش گیمر به صورت هفتـگی و در روزهای پنجشنبه منتشر می‌شود. در هر گیمر، یک بازی ‌موبایلی معرفی می‌شود و شما یک هفته فرصت دارید تا مهارت و توانایی خود را در این بازی به رخ دیگران بکشید. در قسمت بعدی، ۱۰ گیمری که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند معرفی خواهند شد.

برترین‌های «گیمر» در هفته گذشته

«گیمر» هفته گذشته به بازی Subway Surfers: Rome اختصاص داشت. در کنار بازخوردهای مختلفی که از انتخاب این بازی دریافت کرده‌ بودیم. تعدادی از کاربران عقیده داشتند که نسخه‌هایی از این بازی وجود دارد که به کمک آن‌ها به راحتی می‌توان محدودیت‌های بازی را از بین برده و رکوردهای بسیار بالایی ثبت کرد و همین مسأله مانع از برگزاری یک رقابت منصفانه خواهد شد. با توجه به این موارد تلاش بسیار زیادی شد تا اسکرین‌شات‌های دستکاری شده و یا مربوط به نسخه‌های هک‌شده حذف شوند. پس از حذف نتایج غیرمعتبر، ۱۰ کاربر برتر «گیمر» هفته گذشته عبارتند از:

  • ۱- آقای علی داوودی - امتیاز: ۱۸۸۴۹۸۵۰
  • ۲- آقای محمد‌امین غفاری‌زاده - امتیاز: ۱۷۵۹۳۲۴۰
  • ۳- آقای محمد‌کمال غریبی - امتیاز: ۱۷۸۵۱۸۷۴
  • ۴- آقای م/ح/خ - امتیاز: ۱۵۹۹۰۶۳۵
  • ۵- آقای بهزاد هاشمیان - امتیاز: ۱۴۱۱۱۷۷۸
  • ۶- آقای سیدجلال‌الدین موسوی - امتیاز: ۹۷۱۸۸۵۰
  • ۷- آقای سید محمدامین موسوی - امتیاز: ۹۶۲۵۴۴۰
  • ۸- آقای حمیدرضا جوادی - امتیاز: ۹۵۱۸۳۴۰
  • ۹- آقای حسام عزیزی - امتیاز: ۸۷۰۷۴۴۰
  • ۱۰- آقای مهرداد وارسته - امتیاز: ۸۰۹۳۴۳۰

بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران عزیز و دوست‌داشتنی در سری «گیمر» سپاس‌گزاری کنیم. توجه شما به «گیمر» و زومیت باعث افتخار همه ماست!

این هفته: Dots

این قسمت از سری «گیمر» به بازی Dots، محصولی از تیــم Betaworks One اختصاص دارد. شما می‌توانید این بازی را به کمک لینک‌های زیر دانلود و در «گیمر» این هفته شرکت کنید.

در این بازی و در بخش Timed, شما باید در مدت ۶۰ ثانیه، نقاط هم‌رنگ کنار هم را به کمک خطوط افقی و عمودی به یکدیگر متصل و از صفحه حذف کنید. بهترین حالت ممکن، ساخت یک مربع به کمک چهار نقطه (مشابه تصویر دوم از سمت راست) است. با این کار، تمام نقاط هم‌رنگ از صفحه حذف می‌شوند. هر چه تعداد نقاط حذف شده، بیشتر باشند، امتیاز شما نیز بالاتر خواهد بود.

Dots: A Game About Connecting

شرکت در مسابقه «گیمر»

برای شرکت در «گیمر» بخش Timed را انتخاب کنید. پس از دانلود و اجرای بازی، از بیشترین امتیازی که در این هفته کسب نموده‌اید یک اسکرین‌شات تهیه و آن را برای ما ارسال کنید. ارسال اسکرین‌شات گرفته‌شده به صورت خام ضروری است. هرگونه تغییر و ویرایش در اسکرین‌شات اعم از کوچک‌کردن، چرخاندن و یا هر چیز دیگر باعث حذف گیمر از مسابقه خواهد شد. اسکرین‌شات تهیه شده از این بازی باید مشابه تصویر سمت چپ باشد که در آن بالاترین امتیاز شما نمایش داده شده است. به یاد داشته باشید که اسکرین‌شات خود را به صورت خام برای ما ارسال کنید و هیچگونه تغییری بر روی آن اعمال ننماید.

اگــر قــصــد داریـــد امتــیـــاز خــــود را برای ما ارســال کــنـیـد، لــطفــــا بــه مـوارد زیـر تــوجــه کــنید:ایــــمـــیـــــل آدرس: // مــوضــوع (Subject) ایمیـل: امتیاز شما - Gamer #2در بدنه ایمیل نیز علاوه بــر ضمـیـمه اسکرین‌شات بازی، نام و نام‌خـانوادگی خود را درج نماییـد.

چند نکته

۱- اسکرین‌شات تهیه شده باید از بالاترین امتیاز کسب‌شده در این هفته باشد نه بالاترین امتیازی که تابه‌حال کسب نموده‌اید.

۲- حتما در موضوع (Subject) ایمیل، امتیاز خود و در بدنه آن اسکرین‌شات بازی را ضمیمه کنید.

۳- اگر دوست دارید با سایر کاربران آشنا شده و به بازی‌های چندنفره بپردازید، نام‌کاربریتان را در Game Cenetr یا Google Play Game در بخش نظرات نوشته و خود را به دیگران معرفی کنید.

۴- اینجا مکانی برای قضاوت و تحقیق درباره دستکاری افراد نیست. تنها نتیجه شرکت در بخش‌هایی مانند «گیمر» آشنایی بهتر شما با سایر کاربران و تجربه کمی هیجان است. فعالیت زومیت برای شما است و بهتر شدن فضای آن به مشارکت شما نیازمند است.

۵- همیشه افراد اندکی وجود دارند که علاقمند به روش‌های غیرمتعارف هستند. جستجوی پاسخ معماهای «پازل» در اینترنت یا استفاده از ابزارهای مختلف برای دستکاری یا ویرایش اسکرین‌شات‌های «گیمر» به نگرش و دیدگاه شما درباره برگزاری یک رقابت منصفانه و مفرح باز می‌گردد. تیم زومیت همواره سپاس‌گزار کاربرانی است که به خود و دیگران احترام می‌گذارند.

برای شرکت در مسابقه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه فرصت دارید. برای بهتر شدن «گیمر» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در زومیت لینک مطلب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات