آمازون از کنترلر بازی مخصوص FireTV رونمایی نمود

جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
اگر زومیت را در چند روز اخیر دنبال کرده باشید، با FireTV، ست‌تاپ باکس آمازون که چند روزی بیشتر از معرفی آن نمی‌گذرد آشنا هستید. ست‌تاپ باکسی که تنها قرار نیست شبکه‌های تلویزیونی و کابلی را به خانه‌هایتان راهی کند و برای خود یک کنسول بازی جداگانه با هزاران بازی بزرگ و کوچک نیز محسوب می‌شود. حالا تصاویری از دسته بازی مخصوص آمازون نیز منتشر شده است. با ما برای معرفی این ست‌تاپ باکس و دسته بازی آن که به تازگی در معرض نمایش قرار گرفته است همراه گردید.
تبلیغات

 آمازون از آن غول‌های بزرگی است که قدم در هر راهی که می‌گذارد، با سپاهی از امکانات و ویژگی‌های تازه در کنار قیمت پایین به میدان می‌آید. نمونه‌ای جدید از محصولات آمازون، ست‌تاپ باکس Fire TV است که با انبوهی از امکانات و اپلیکیشن‌های مخصوص ست‌تاپ باکس‌ها به همراه قابلیت‌های کنسول‌های بازی قدم در این عرصه نهاده است. 

دسته بازی آمازون که ابزاری جدا از ست‌تاپ باکس محسوب می‌گردد و با تکنولوژی بی‌سیم قابل استفاده است، قابلیت تازه‌ای است که امکان هر چه بیشتر لذت بردن از عناوین ریز و درشت شرکت‌های مشهوری که قصد همکاری با آمازون را در تولید بازی‌‌ها دارند، میسر می‌سازد.

این دسته که از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به دسته Xbox نیز دارد از همان دکمه‌های اصلی ولی با چینش مخصوص بهره‌ می‌برد. همچنین در پایین دسته دکمه‌ای برای پخش و جلو و عقب بردن و همچنین دکمه دیگری برای مشاهده سریع امتیازات دیده می‌شود. 

کنترلر بازی آمازون با دو باتری AA در درون خود و به لطف مدیریت انرژی هوشمند، امکان استفاده تا 55 ساعت را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. 

دسته بازی آمازون همراه با 1000 سکه مخصوص شبکه‌ آمازون و یک بازی اکشن سوم شخص تولید استودیوهای بازی‌سازی این شرکت با نام sev Zero و  تنها قیمتی نزدیک به 40 دلار در کنار ست‌تاپ باکس به فروش خواهد رسید. 

نکته جالب توجه دیگر در رابطه با پلتفرم بازی جدید آمازون وجود بیش از 1000 بازی رایگان و همچنین قیمت معادل 1.85 دلار  برای هر بازی است. بازی‌هایی که با همکاری ناشران و شرکت‌های بازی‌سازی بزرگی همچون Take-Two و Ubisoft در اختیار دارندگان این محصول قرار خواهد گرفت. 

برای مشاهده لیست برخی از بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که به همراه ست‌تاپ باکس FireTV عرضه خواهد شد،‌ می‌توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات