افشای تصاویر دسته‌‌ی بازی آمازون حکایت از عرضه‌ی ست‌تاپ‌باکس این کمپانی در آینده‌ی نزدیک دارد

جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
امروز تصاویری از یک دسته‌ی بازی منتسب به  آمازون منتشر شد که تاییدی بر وجود یک ست‌تاب‌باکس است که توسط این کمپانی طراحی و توسعه داده شده و امکان اجرای بازی‌ها را برای کاربران میسر می‌کند. این تصاویر که توسط وب‌سایت Zatz منتشر شده از طریق آژانس ارتباطات برزیل یا به‌عبارت بهتر FCC برزیلی به دست آمده است.
تبلیغات

این دسته‌ی بازی از طراحی دسته‌های سنتی موجود در بازار الهام گرفته شده است، هرچند کلید‌های کنترل مدیای موجود در قسمت زیرین آن جلوه‌ای متفاوت به آن بخشیده است. برخی از ویژگی‌های ظاهری آن نیز همچون کلید‌های آنالوگ شبیه به دسته‌ی بازی ایکس‌باکس طراحی شده است. کلید‌های میانی این کنسول نیز یادآور کلیدهایی است که روی اغلب تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی به‌عنوان کلید بازگشت به عقب، کلید Home و کلید منو به کار برده می‌شوند.

براساس گزارش‌های منتشر شده این کنسول نیز همچون تبلت‌های کیندل‌فایر آمازون به‌همراه نسخه‌ای اختصاصی از اندروید عرضه خواهند شد. تبلت‌های آمازون به‌بیان بهتر به‌عنوان یکی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات این کمپانی شناخته می‌شوند که به‌همراه بازی‌ها، فیلم‌ها و کتاب‌های فراوانی عرضه می‌گردند. به‌نظر می‌رسد آمازون درصدد ارائه‌ی بخش عظیمی از این محتوای دیجیتال به‌همراه ست‌تاپ‌باکس خود است. خرید‌های اخیر این کمپانی که در حوزه‌های بازی‌سازی و همچنین تولید کنسول‌ها به فعالیت مشغول بودند، شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد ورود این کمپانی بزرگ به عرصه‌ی تولید ست‌تاپ‌باکس با قابلیت انجام بازی‌ها را افزایش داده بود. گویا آمازون درصدد عرضه‌ی این ست‌تاپ‌باکس در تعطیلات سال 2013 بوده است، اما بنا به دلایلی ارایه آن به تعویق افتاده است، هرچند تصاویر و شنیده‌ها حکایت از عرضه‌ی زودهنگام آن دارد.

AmazonInt2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات