مدیرعامل HTC تایید کرد: ساعت هوشمند این کمپانی تا پایان سال عرضه خواهد شد

سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱
مطالعه 3 دقیقه
پیش‌تر شایعه شده بود که کمپانی اچ‌تی‌سی ساعت هوشمند خود را در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی خواهد کرد؛ اما به نظر می‌رسد این شایعه به حقیقت نپیوست. با این وجود اکنون می‌دانیم که ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی بطور قطع واقعیت دارد و تا آغاز سال نو میلادی وارد فروشگاه‌ها خواهد شد. این موضوع بر اساس گفته‌های مدیرعامل اچ‌تی‌سی، خانم چر ونگ در کنگره جهانی موبایل بدست آمده است که توسعه ساعت هوشمند توسط اچ‌تی‌سی و عرضه آن تا پایان سال جاری را در گفتگو با CNET تایید کرده است.
تبلیغات

 مدیرعامل اچ‌تی‌سی چنین اذعان داشته که «با توجه به اینکه ما یک کمپانی طراحی و تولید سخت‌افزار هستیم طبیعی است که محصولی در حوزه ابزارهای پوشیدنی را توسعه دهیم». خانم ونگ گفته‌های شخص مصاحبه‌کننده در خصوص «عدم ارائه محصول زیبا از سوی تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند» را تایید کرده و وعده داده است که ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی بر اساس مد و زیباشناسی تولید شود. خانم ونگ معتقد است که مردم به ابزارهای پوشیدنی به نوعی بعنوان زینت نگاه می‌کنند و هر ابزار پوشیدنی باید این استاندارد را در نظر داشته باشد.

اچ‌تی‌سی در زمینه طراحی صنعتی سابقه زیادی دارد و گوشی HTC One این کمپانی یکی از زیباترین و باکیفیت‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار محسوب می‌گردد که در مواردی حتی از طراحی فلزی یکپارچه آیفون نیز سبقت می‌گیرد. علاوه بر زیبایی‌شناسی، خانم ونگ گفته است که کمپانی متبوع وی، تمرکز ویژه‌ای بر بازدهی و عمر باتری دستگاه خواهد داشت چرا که هیچ‌کس دوست ندارد ساعت خود را بطور مرتب باز کرده و به شارژ کردن آن بپردازد. این مساله نیز گفته شده است که ساعت هوشمند کمپانی تایوانی بجای استفاده از شبکه رادیویی داخلی، از طریق بلوتوث با گوشی هوشمند جفت خواهد شد و در ترکیب با گوشی عمل خواهد کرد.

یکی دیگر از زمینه‌هایی که اچ‌تی‌سی در حال ارزیابی آن است، بازار تبلت‌ها است؛ مدیرعامل اچ‌تی‌سی می‌گوید که منطقی به نظر می‌رسد اگر شاهد تبلت‌هایی از اچ‌تی‌سی در سال 2014 باشیم. مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اچ‌تی‌سی مراسم کنگره جهانی موبایل خود را به منظور معرفی دو گوشی هوشمند میان رده با نام‌های دیزایر 610 و 816 اجرا کردند. اچ‌تی‌سی انتظار دارد که این دستگاه‌ها منجر به بهبود موقعیت رقابتی این کمپانی در سطح مشتریانی شود که به قیمت توجه ویژه‌ای دارند. بسیاری انتظار داشتند که در این مراسم شاهد معرفی نسل بعدی HTC One باشند اما این کمپانی به وضوح اعلام کرده است که نسل بعدی پرچمدار خود را تا 25 مارس و در مراسمی اختصاصی معرفی نخواهد کرد. مدیرعامل اچ‌تی‌سی نیز طی مصاحبه‌های انجام گرفته از ارائه هرگونه جزئیات در خصوص پرچمدار بعدی شرکت خود خودداری کرد و در پاسخ خواستار مقداری صبر و تحمل بیشتر شد.

یکی از منابع پوشش دهنده مسائل HTC می‌گوید که نسل بعدی پرچمدار این کمپانی تفاوت‌های اساسی با HTC One خواهد داشت، اما نباید انتظار جهشی به بزرگی فاصله میان HTC One و HTC One X داشته باشیم.

در کنفرانس اچ‌تی‌سی در کنگره جهانی موبایل، این کمپانی علاوه بر موارد ذکر شده به معرفی سرویس Power to Give خود نیز پرداخت که اطلاعات بیشتر در خصوص آن را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.

 برای مشاهده کلیه مقالات مرتبط با کنگره جهانی موبایل 2014 می‌توانید به صفحه اختصاصی MWC  مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات