اولین دستبند هوشمند هوآوی، TalkBand B1 با قابلیت پاسخگویی به تماس‌های تلفنی معرفی شد

یک‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
هوآوی چندان هم تا کنون در مورد ابزار پوشیدنی خود ساکت نبوده و پیش‌تر نیز صحبت آن را به میان آورده است؛ بر همین اساس معرفی TalkBand B1 چندان اقدام غافلگیر کننده‌ای نبود. همانگونه که در تصویر فاش شده پیشین مشخص شده بود، این دستبند پوشیدنی از یک صفحه‌نمایش  1.4 اینچی OLED منعطف بهره می‌برد اما آنچه تا کنون از آن اطلاع نداشتیم این مساله است که دستبند هوشمند هوآوی از قابلیت تماس بی‌سیم بهره‌ می‌برد.
تبلیغات

 یک گوشی قابل جداسازی در این دستبند جاسازی شده است که ضخامت 14.6 میلی‌متری آن را توجیه می‌نماید. همانند هر ابزار پوشیدنی دیگری، این دستبند نیز از قابلیت‌های کنترل تناسب اندام و سلامتی بهره می‌گیرد که برای نمونه می‌توان ثبت تعداد قدم‌های برداشته شده، میزان مسافت طی شده و مقدار کالری سوزانده شده توسط بدن را مثال زد. این دستگاه همچنین الگوی خواب شخص را نیز مورد نظارت قرار می‌دهد که می‌توان از هشدار هوشمند آن برای بیدار شدن سر ساعت بهینه استفاده کرد.

در این دستبند از اتصال NFC برای جفت شدن با گوشی استفاده شده است و باتری 90 میلی آمپری موجود در آن، همراهی شش روزه‌ی دستگاه را با عملکرد کامل برای شما به ارمغان آورده و برای شارژ مجدد نیز به حدود دو ساعت زمان نیاز خواهد داشت. طی ماه آینده شاهد عرضه آن در چین خواهیم بود. عرضه در مناطق دیگر نظیر ژاپن، خاور میانه، روسیه و اروپای غربی در سه‌ماهه دوم سال جاری صورت خواهد گرفت. قیمت B1 حدودا 100 یورو اعلام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات