ال‌جی پتنت یک گجت هیبریدی ساعت هوشمند/قلم استایلوس را به نام خود ثبت کرده است

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی  جدیدا نشان داده است که علاقه زیادی به تجربه ابزارهای نو دارد، در همین راستا پتنت جدیدی ثبت نموده که مربوط به یک ساعت یا دستبند هوشمند است و هر گاه آن را از دست خارج کنید به یک قلم استایلوس بدل می‌گردد. در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

هنوز کسی به درستی نمی‌داند که با ابزارهای پوشیدنی چه کارهایی می‌توان کرد، ولی به نظر می‌رسد که همه کمپانی‌های بزرگ به این نتیجه رسیده‌اند که ابزارهای پوشیدنی در آینده‌ای نه چندان دور دنیا را تکان خواهند داد. اکثر تلاش‌های کمپانی‌ها در زمینه ابزارهای پوشیدنی معطوف به ساعت‌های هوشمند، دستبندهای ورزشی و ابزارهایی که بر روی سر قرار می‌گیرند، مثل عینک گوگل و... می‌باشد. با تمام این اوصاف هنوز هیچ کدام از این کمپانی‌ها نمی‌دانند دقیقا چه محصولی را ارائه دهند. ایده ابزارهای پوشیدنی هنوز به پختگی کامل نرسیده و اکثر شرکت‌ها سعی می‌کنند ایده‌های مختلف را تجربه کنند. ال‌جی با ارائه G Flex ثابت نموده که اهل آزمایش کردن است و سعی دارد ایده‌های مفهومی خود را به واقعیت نزدیک تر سازد.

یک پتنت ثبت شده جدید توسط کمدانی کره‌ای عمق روحیه تجربه‌گرای آن را به نمایش می‌گذارد، اما حتی تصور این که چنین محصولی به دنیای واقعی پیوند بخورد نیز کار دشواری است. عنوان این پتنت «استایلوس نوع خازنی و اتصال موبایل دربردارنده آن» است! تصور ما این بود که احتمالا این عنوان، ترجمه ویرایش نشده سرویس ترجمه گوگل از عنوان اصلی آن به زبان کره‌ای بوده است! به هر حال از چنین عنوانی نمی‌توان برداشت خاصی داشت و به کارکرد این طرح پی برد، اما آن طور که از تصاویر پیدا است، احتمالا این طرح مربوط به یک ساعت یا دستبند هوشمند است که بر روی مچ شما قرار می‌گیرد و هنگام نیاز می‌توانید آن را از مچ دستتان خارج کرده و از آن به عنوان یک قلم استایلوس بهره گیرید.

ایده کلی این طرح بسیار جالب است، چرا که با این کار می‌توانید مطمئن شوید که قلم دستگاهتان را گم نخواهید کرد و احتمالا قلم استایلوس‌تان همه جا در دسترس است، ولی ایرادی که به این طرح وارد است، این است که هر زمان بخواهید از قلم استایلوس استفاده کنید باید ساعت یا دستبندتان را از دستتان خارج کنید!

در مجموع به نظر می‌رسد که این یک طرح خام است که شاید هیچ‌گاه رنگ واقعیت را به خود نبیند، اما اگر روزی این محصول را پشت شیشه مغازه‌ها دیدید، خیلی تعجب نکنید!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات