ساعت هوشمند اپل 299 دلار قیمت خواهد داشت و انتظار می‌رود در عرض یک سال 17.5 میلیارد دلار فروش داشته باشد

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
ساعت‌های هوشمند همچنان در روزهای آغازین خود به سر می‌برند و تولیدکنندگان در حال بررسی نحوه به کار گیری و استفاده کاربران از این گجت‌ها هستند. اپل نیز یکی از کمپانی‌هایی است که مردم منتظر ارائه‌ی یک محصول انقلابی با نام iWach از آن هستند.
تبلیغات

برخی از این دستگاه‌ها همچون نسل اول Galaxy Gear سامسونگ چندان عالی نبودند و در مقابل برخی دیگر نظیر Toq کوالکوام، نسل جدید Pebble در سطح خود عالی ظاهر شدند. مسلما تعداد بسیار بیشتری از این دستگاه‌ها در راه خواهند بود ولی ما باید منتظر بمانیم و ببینیم این گجت‌ها چه تاثیری بر نحوه‌ی استفاده مردم از ساعت‌های هوشمند خواهند گذاشت.

 یکی از تحلیلگران با نام کیتی هوبرتی، معتقد است ساعت هوشمند iWatch اپل طی دوازده ماه از آغاز عرضه اولیه خود، ارزشی معادل 17.5 میلیارد دلار فروش برای این کمپانی ایجاد خواهد کرد. در حال حاضر هیچ مدرکی در خصوص زمان دقیق ارائه یا عدم ارائه این ساعت هوشمند از سوی اپل در دست نیست اما احتمال می‌رود چنین اتفاقی در اواخر سال جاری رخ دهد. در حال حاضر باور این خبر که اپل ساعت هوشمند خود را به تعداد بیشتری از افراد که تا به حال کاربر دستگاه‌های iOS نبوده‌اند خواهد فروخت مشکل است.

شایعه شده است که iWatch اپل حدود 299 دلار قیمت خواهد داشت که با قیمت شایعه شده برای نسل دوم Galaxy Gear سامسونگ که امید می‌رود تا سپتامبر به بازار عرضه شود یکی است. این مساله ممکن است یک استراتژی بازاریابی یا تنها یک تصادف باشد ولی تا زمانی که هر دو دستگاه بطور رسمی عرضه نشوند نمی‌توان قضاوتی در این خصوص انجام داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات