Bond Touch، گجت پوشیدنی تغییر پذیر با قابلیت سفارشی‌سازی

یک‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
تصور کنید می‌توانستید به یک مغازه الکترونیکی مراجعه کنید و با خرید تعدادی قطعه‌ی مجزا و اتصال آن‌ها به هم ابزار پوشیدنی خود را مثلا به شکل یک گردنبد بسازید و در صورت نیاز با جداکردن قطعات گردنبند آن را به یک ساعت هوشمند با قابلیت اتصال به تلفن هوشمند خود تبدیل می‌کردید. اگر چنین ابزاری جزو آرزوهای شماست می‌توانید در Bond Touch به دنبال تحقق آن باشید. این ابزار ساده از قطعاتی مجزا تشکیل شده که شما بر حسب نیاز می‌توانید با اتصال آن‌ها به هم دستگاه منحصر بفرد خود را بر حسب نیازتان بسازید.
تبلیغات

ابزارهای پوشیدنی کنونی می‌توانند ویژگی‌های محدودی را به شما ارائه کنند اما اگر می‌خواهید آن‌ها را در هم ادغام کنید و یک ابزار پوشیدنی چندکاره داشته باشید می‌توانید به فکر تهیه‌ی Bond Touch باشید. این ابزار از قطعات جداگانه‌ای ساخته می‌شود که کاربر می‌تواند بر حسب نیاز خود هر یک از آن‌ها را تهیه کند و ابزار مورد نظر خود را بسازد. از آن جایی که این قطعات به صورت مغناطیسی به هم متصل می‌شوند کاربر می‌تواند به شکل‌های مختلف مثلا دور مچ دست یا آویزان از آن استفاده کند.

bondtouch-9

دو قطعه‌ی اصلی که برای این ابزار ضروری هستند، یکی مغز آن و دیگری صفحه نمایش است که مغز وظیفه‌ی ارتباط با سایر قطعات و تلفن هوشمند را به کمک بلوتوث 4 بر عهده دارد. وظیفه‌ی نمایشگر هم نمایش اطلاعات و هشدارهایی است که کاربر به آن‌ها نیاز دارد.

برخی از قطعاتی که هم اکنون برای ساخته شدن در نظر گرفته شده اند، شامل باتری اضافه، قطعه‌ی حافظه‌ی USB و قطعه‌ی مکان یابی است که می‌تواند اطلاعات مکانی شما را در خود ثبت کند. اپ مخصوص این ابزار هم امکان ارتباط این اجزا با یکدیگر را فراهم می‌کند. این ابزار هم اکنون برای سفارش خرید عرضه نشده است اما شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت آن تمایل خود را برای توسعه‌ی انواع قطعاتی که می‌خواهید اعلام کنید.

به نظر شما آیا این طرح موفق می‌شود؟ با مراجعه به وب‌سایت این شرکت می‌توانید بیشتر با امکانات آن آشنا شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات