انرژی مورد نیاز ابزار‌های موبایل خود را با استفاده از شارژر آفتابی تامین کنید

سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی برای مدت طولانی در حال مسافرت بوده و دسترسی به برق شهری به منظور شارژ گجت‌های‌هوشمند خود نداشته باشید، استفاده از انرژی خورشیدی برای شارژ تلفن‌هوشمند یک ایده‌ی بکر است. استرانگ‌ولت راهکار مدنظر شما را ارائه می‌دهد.
تبلیغات

به برکت وجود پورت USB، می‌توان با استفاده از شارژر قابل حمل خورشیدی، گجت‌های خود از قبیل تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌ها را با استفاده از نیروی آفتاب شارژ کنید.

این فناوری هنوز در ابتدای راه قرار داشته و بصورت تمام و کمال در اختیار کاربران نگرفته است. بسیاری از شارژرهای موجود در بازار قابلیت شارژ آخرین ابزارهای قابل حمل جدید ارائه شده به بازار را ندارند. تولیدکننده‌ی این ابزار الویت تامین انرژی لپ‌تاپ‌ها در نظر گرفته است. یکی از مشکلات موجود برای محصولات موجود در بازار، عدم تامین انرژی این محصولات در هوای ابری است که در این صورت باید به‌دنبال برق شهری بود.

یان‌سلی، موسس این کمپانی سن‌دیگویی است که استارت‌آپ خود را در وب‌سایت کیک‌استارتر قرار داده است تا برای تولید محصول خود مبلغ اولیه مورد نیاز را جمع‌آوری کند. این استارت‌آپ موفق به دریافت مبلغی برابر 50,000 دلار در عرض کمتر از 24 ساعت شده است. کمپین مربوط به این استارت‌آپ در 11 فوریه به اتمام خواهد رسید.

براساس گفته‌های سلس، توسعه‌ی این محصول که StrongVolt نام گرفته، چهارسال به طول انجامیده است. ایده‌ی ساخت چنین محصولی در سال 2009 به ذهن سلس خطور کرده است. وی طی سفری که به چین داشته است، اولین نمونه‌ی شارژر آفتابی را مشاهده کرد که وی را بسیار علاقمند کرد و سلس با الهام گرفتن از آن محصول خود را توسعه داد.

براساس گفته‌های سلس، StrongVolt دارای ویژگی منحصربفردی است و آن امکان برقراری ارتباط مجدد پس از تلالو مجدد نور آفتاب است. می‌توان این ابزار را برای شارژ انواع ابزار‌های اندرویدی و اپلی موجود در بازار که شامل تبلت‌ها و متاب‌خوان‌ها نیز می‌شود، به کاربرد.

سلس هم اکنون در حاب ثبت پتنتی برای محصول خود و فناوری به‌کار برده شده در توسعه StrongVolt است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات