ال‌جی تولید صفحه‌ی نمایش iWatch را برعهده دارد

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی که روز دوشنبه در رسانه‌های کره‌ای منتشر شده است، ال‌جی بصورت انحصاری صفحات نمایش مربوط به نسل جدید ساعت‌های‌هوشمند اپل را تولید خواهد کرد. اپل درصدد عرضه‌ی سریع ساعت‌هوشمند خود به بازار است، چراکه تمامی رقبای اپل محصولات خود را در این حوزه به بازار عرضه کرده‌اند. با ما همراه باشید.
تبلیغات

این خبر حکایت از آغاز تولید انبوه این صفحات نمایش از تیر ماه تا شهریور ماه سال آتی دارد. ال‌جی در اولین تحویل، 2 میلیون قطعه‌ صفحه‌ی نمایش را در اختیار اپل خواهد گذاشت. اندازه‌ی این صفحه‌ی نمایش 1.52 اینچ خواهد بود و ال‌جی در ساخت آن از فناوری صفحه‌ی نمایش منعطف خود که در جی‌فلکس نیز مورد استفاده قرار گرفت، بهره خواهد برد. این صفحه‌ی نمایش با استفاده از P-OLED یا Plastic-OLED تولید می‌شود. این به معنای خمیدگی در ساعت‌هوشمند اپل است.

هرچند نمی‌توان بر صحت و سقم این خبر اعتماد کرد، چراکه منبعی که این خبر در آن منتشر شده است، ساعاتی پس از ارائه‌ی اطلاعات ذکر شده، این خبر را از خروجی خود حذف کرد، ولی می‌توان نسخه‌ی کش شده‌ی آن را مشاهده کرد. شاید دلیل حذف این خبر مورد دیگری بوده و تردید در صحت این خبر نبوده باشد.

تولید انبوه صفحات‌نمایش مخصوص این ساعت‌هوشمند که از تیرماه تا شهریور ماه سال آتی اعلام شده است، با خبری که در مورد مشکلات اپل در زمینه‌ی ساخت iWatch منتشر شده بود، هم‌خوانی دارد. همانطور که پیش از این در زومیت خواندید، بازده تولید ساعت‌هوشمند اپل به 50 درصد کاهش یافته است. این بدین معنی است که از هر10 محصول تولید شده، ساعت‌هوشمند به‌دلیل عدم کسب شایستگی لازم در تست سلامت و کیفیت محصول، 5 دستگاه از چرخه‌ی عرضه حذف خواهند شد. اپل در تلاش برای افزایش بازده تولید محصول خود است تا iWatch را تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات