با XSP-N1BT سونی، تلفن‌هوشمند خود را به مرکز سرگرمی در خودرو تبدیل کنید

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
سونی در نمایشگاه CES 2014 علاوه بر اکسپریا Z1 کامپکت و گجت پوشیدنی Core، ابزارهای دیگری را نیز به نمایش درآورده بود که از جمله‌ی آن می‌توان به XSP-N1BT ‌اشاره کرد که یک نگهدارنده برای تلفن‌های هوشمند است.
تبلیغات

سونی ادعا کرده است که این نگه‌دارنده را می‌توان با تعبیه در داشبورد خودروها به‌عنوان یک نگه‌دارنده‌ی تلفن‌هوشمند مورد استفاده قرار داد و از آن به‌عنوان سیستم‌پخش و سرگرمی در خودرو بهره برد. این نگه‌دارنده با نسل دوم اینترفیس AppRemote عرضه شده که امکان ارتباط با تلفن‌های هوشمند اندرویدی را از طریق بلوتوث و آیفون اپل را از طریق USB ممکن می‌کند.

محصول جدید سونی  دارای گیره‌ی جدیدی است که می‌تواند انواع تلفن‌های هوشمند را در درون آن قرار داد، همچنین امکان شارژ از طریق کابل USB‌ را برای این تلفن‌های هوشمند فراهم می‌کند. هرچند تلفن‌های جدید سری اکسپریا قادرند با استفاده از رابط مغناطیسی و بدون کابل USB ا امکان شارژ بهره‌مند شوند.

SonyCradleInt

XSP-N1BT دارای امکاناتی از قبیل پخش فایل‌های صوتی از CD و همچنین پورت USB است که می‌توان از طریق کنترل مورد نظر آن را مورد استفاده قرار داد. از دیگر امکانات آن می‌توان به امکان اتصال با NFC، رادیو اینترنتی پاندورا، موتور صوتی پیشرفته‌ی سونی و درترسی به SiriusXM نام برد. این ابزار در اردیبهشت ماه سال آتی با قیمتی در حدود 250 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات