اطلاعات مربوط به دستبند ورزشی Lifeband Touch ال جی به بیرون درز کرد

سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش در زومیت خواندید که شواهد نشان می‌دهند که ال جی در تلاش است وارد بازار ابزارهای پوشیدنی شود و از یک ساعت هوشمند و یک دستبند ورزشی رونمایی کند. حال امروز اکانت توییتر evleaks تصویر منتسب به دستبند ورزشی ال جی را فاش کرده و اعلام نموده که این محصول قرار است هفته آینده در CES 2014 رونمایی شود.
تبلیغات

دستبند ورزشی ال جی با نام Lifeband Touch روانه بازار خواهد شد. این محصول احتمالا رقیبی برای FuelBand نایکی به شمار می‌رود. این نوع از ابزارهای پوشیدنی معمولا با تلفن هوشمند جفت شده و اطلاعات مربوط به فعالیت‌های ورزشی ورزشکار را به تلفن ارسال می‌کند تا از طریق اپلیکیشن‌های مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند. مثلا کاربر به کمک این ابزار قادر خواهد بود تا میزان مسافت طی شده‌، گام‌های برداشته شده، کالری سوزانده شده و غیره را مشاهده کند.

انگجت گزارش کرده که دستبند ورزشی لایف‌بند تاچ ال جی قرار است طی یک کمپین به همراه تلفن هوشمند LG G2 عرضه شود، تا کاربران مشتاق به خرید تلفن هوشمند این شرکت گردند. البته ال جی احتمالا این محصول را بصورت جداگانه نیز به فروش خواهند رساند.

گفته می‌شود، دستبند ورزشی ال جی قادر به نمایش برخی از اعلانیه‌های ارسال شده از تلفن مانند پیامک یا تماس‌های از دست رفته است. این دستبند همچنین به خوبی قادر به اتصال به نرم افزارهای ورزشی تحت تلویزیون‌های هوشمند است تا کاربر بتواند در مقابل تلویزیون به انجام حرکات ورزشی یا رقصیدن بپردازد.

حال باید تا شروع نمایشگاه CES منتظر ماند و دید ال جی این محصول را معرفی خواهد کرد یا آن را برای کنگره جهانی موبایل برنامه ریزی نموده است.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات