گریپیتی با یک تبلت اندرویدی شفاف مجهز به صفحه لمسی در پشت و جلو، باز می‌گردد

پنج‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گریپیتی اولین بار با معرفی یک صفحه کلید خاص و متفاوت شروع به کار کرد، اما این کمپانی نوپا حالا ایده خود را توسعه داده و از آن یک تبلت اندرویدی تمام عیار، اما کاملا متفاوت ساخته است.
تبلیغات

در هر دو قسمت پشت و جلوی تبلت Grippity صفحه لمسی وجود دارد و کاربر قادر است، از هر دو برای کنترل دستگاه استفاده کند. در نسخه اول این دستگاه که در واقع یک صفحه کلید بود، تنها می‌توانستید از صفحه لمسی پشت برای تایپ کردن استفاده کنید، اما در تبلت اندرویدی جدید گریپیتی، قادر خواهید بود تا کارهای بیشتری را انجام دهید. ایده این نوع کنترلر اولین بار توسط سونی در کنسول دستی پلی استیشن ویتا پیاده شد.

در تبلت اندرویدی گریپیتی شما قادر خواهید تا از طریق صفحه لمسی پشت دستگاه کل سیستم را کنترل نموده و سیستم عامل را هدایت کنید. از طریق این صفحه حتی قادر به انجام ژست‌های چند لمسی پیچیده هستید.

با تماشای ویدیوی این محصول با نحوه کار آن بیشتر آشنا خواهید شد.

دانلود ویدیو

تبلت گریپیتی مجهز به یک صفحه نمایش 7 اینچ از نوع LCD با رزولوشن 800 در 480 پیکسل، صفحه چند-لمسی خازنی در پشت و جلو، سیستم عامل اندروید 4.2 با قابلیت ارتقاء به اندروید 4.4، پردازنده مبتنی برمعماری Cortex A8 با 512 مگابایت رم، فرستنده اینفرارد برای کنترل لوازم صوتی و تصویری و خانگی، درگاه حافظه SD، چهار گیگابایت حافظه رم، بلوتوث و وای-فای است.

84cf97517ec08a7a9983a7ec0c192397 large

قیمت پایه گریپیتی 235 دلار تعیین شده است و آنها برای جذب سرمایه برای تولید انبوه در تلاش هستند تا سرمایه مورد نظر را از طریق کیک‌استارتر گردآوری کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات