گیم‌پد جدید سامسونگ برای ابزارهای اندوریدی معرفی شد

سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
اندروید از ابتدا به خوی از لوازم جانبی خارجی مانند گیم پد، ماوس و صفحه کلید و غیره پشتیبانی می‌کرد و اپل نیز در iOS 7 پشتیبانی از دسته‌های بازی را از طریق یک API میسر کرد. پس از آن تولیدکنندگان مختلف، نسبت به ساخت گیم پد و ابزارهای مشابه برای آیپد و آیفون اقدام کردند. حال سامسونگ نیز یک گیم پد اختصاصی را برای ابزارهای اندرویدی تولید نموده است.
تبلیغات

گیم پد جدید سامسونگ با اغلب ابزارهای اندرویدی سازگار است، اما برای کار با ابزارهای سری گلکسی این شرکت بهینه شده است. این گیم پد قادر به جفت شدن با تلفن‌های مجهز به اندروید 4.1 به بالا است، اما برای استفاده از تمام امکانات آن به اندروید 4.3 و اتصال NFC نیاز خواهید داشت.

گیم پد جدید سامسونگ 195 گرم وزن دارد و دارای D-Pad هشت راهه، دو استیک آنالوگ، چهار دکمه در قسمت جلو و دو دکمه در لبه‌های بالا است.

00 EI-GP20 Front black Standard Online

همراه این گیم پد یک نرم افزار به نام Mobile Console App نیز ارائه می‌شود که از طریق آن کاربر می‌تواند به بازی‌های سازگار با این دسته، دسترسی داشته یا عناوین مورد نظر خود را خریداری کند. این دسته بازی با تمام ابزارهای اندرویدی مجهز به اندروید 4.1 به بالا کار می‌کند، اما برخی از قابلیت‌های آن مانند دکمه Play تنها در محصولات سری گلکسی قابل استفاده هستند.

سامسونگ به این نکته نیز اشاره نموده که کاربران می‌توانند از طریق کابل HDMI یا فناوری‌های ارتباطی دیگر مانند MHL یا Miracast تلفن خود را به تلویزیون متصل نموده و سپس تجربه شبیه به کنسول‌های بازی را با این گیم پد، تجربه کنند.

گیم پد جدید سامسونگ ابتدا در چند کشور اروپایی عرضه خواهد شد و کمی بعد نیز به مرور وارد بازار دیگر کشورها می‌گردد. زمان عرضه محصول، چند هفته آینده اعلام شده، اما هنوز قیمت آن مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات