هواپیمای کاغذی خود را با گوشی هوشمندتان کنترل کنید

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
کیت پاور‌آپ ۳.۰ امکان کنترل موشک کاغذی از راه دور و از طریق گوشی هوشمند را فراهم می‌کند.
تبلیغات

حتما تابه حال با کاغذ موشک ساخته‌اید، اما این موشک با موشک‌های ساخت شما تفاوت‌های بسیاری دارد! اوایل امسال بود که PowerUp 3.0 معرفی شد، کیتی که می‌توانستید با کمک آن موشک کاغذی خود را به یک هواپیمای قدرتمند تبدیل کنید و آن را به کمک گوشی هوشمند خود کنترل کنید. مخترع این کیت Shai Goitein است و این بار محصول خود را با بهبود‌های بیشتری در کمپین Kickstarter معرفی کرده است تا با کمک مالی سرمایه گذاران آن را به تولیدانبوه برساند. تا کنون هدف مالی این کمپین تا 960 درصد تامین شده است! البته هنوز دیر نشده شما هم می‌توانید از سرمایه گذاران این طرح باشید.

نمونه‌ی اولیه PowerUp 3.0 شامل یک پردازنده و خازن می‌شد که با جفت شدن به پروانه و دم به کمک یک شفت ساخته شده از فیبرکربن بر روی یک موشک کاغذی معمولی ساخته شده از کاغذ A4 می‌توانست به پرواز خود ادامه دهد. پروازی که شما می‌توانستید به کمک بلوتوث 4 آن را از طریق آیفون خود کنترل کنید. اینگونه بسیار ساده، ارزان و خلاقانه شما صاحب یک هواپیمای کنترلی دست ساز می‌شدید.

نسخه بهبود یافته (شاید 3.1!) خازن را با یک باتری قابل شارژ شدن با USB جایگزین کرده که فضای مورد نیاز آن به کمک کاهش ابعاد برد الکترونیکی تامین شده است. ضمنا به کمک سیستم کنترل قدرت جدید مدت زمان پرواز نیز 10 دقیقه افزایش پیدا کرده است، ضمن اینکه سیستم کنترلی نیز بسیار آسان تر از گذشته شده است. این نسخه تا برد 55 متری را پشتیبانی می‌کند.

اگر به این برد علاقه مند شدید می‌توانید آن را با قیمت 30 دلار خریداری کنید، ضمن اینکه با 10 دلار بیشتر می‌توانید یک پکیج شارژ برای شارژ کردن هواپیما در محل نیز داشته باشید.

به گفته‌ی مخترع این کیت:

فکر می‌کنم این کیت هر کسی را که فکر می‌کند چنین کاری ناممکن است را شگفت زده کند. هر کسی می‌تواند یک موشک کاغذی بسازد پس حاصل کار با این کیت یک محصول شخصی و بی نظیر خواهد بود.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات