با لایت‌استراپ، تصاویر بهتری را با دوربین آیفون خود در محیط‌های کم‌نور ثبت کنید

یک‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
دوربین آیفون 5S با بهره‌گیری از لنز قوی‌تر و همچنین تعبیه دو فلاش LED، یکی از بهترین دوربین‌های موجود در تلفن‌های هوشمند به شمار می‌رود که می‌توان بوسیله‌ی آن تصاویر با کیفیتی را در محیط‌های کم نور ثبت کرد. اما این دوربین قادر نیست تا در هر شرایطی و در تمامی محیط‌های کم‌نور، تصاویر قابل قبولی را ثبت کند. از این‌رو می‌توان از استارتاپ Lightstrap به‌عنوان یک راهکار خوب استفاده کرد.
تبلیغات

بن و کسیدی کلاوسن، یک پدر و پسر خلاق هستند که قابی را برای آیفون طراحی و تولید کرده‌اند که روی آن فلاش‌هایی تعبیه شده است. این قاب برای تبدیل دوربین آیفون 5S به یک استودیوی مجهز عکاسی با فلاش‌های حرفه‌ای طراحی شده است تا کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین آیفون را در محیط‌های کم‌نور بیش از پیش تقویت کند.

لایت‌استراپ نام این قاب است که انتخاب 7 حالت روشنایی و 6 حالت برای رنگ‌بندی را برای عکاسان ممکن کرده است. براساس ادعای تولیدکنندگان این قاب عکاسی، فلاش تعبیه شده روی آن، ده برابر روشن‌تر از فلاش موجود در آیفون 5S، پانزده برابر روشن‌تر از فلاش آیفون 5 است. باتری 1,000 میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده در این قاب امکان ثبت 500 تصویر یا فیلم‌برداری برای 30 دقیقه با فلاش را ممکن می‌کند و می‌توان با استفاده از USB آن را شارژ کرد.

LightStrapExample

این قاب ضخامتی برابر با 16 میلی‌متر را داراست و همچنین وزن آن برابر با 70 گرم است. استفاده از این فلاش نیازی به اپلیکیشن خاصی نداشته و توسط خود نرم افزار دوربین آیفون کنترل می‌شود.

تولیدکنندگان این فلاش، محصول خود را در فروردین ماه سال آتی به بازار عرضه خواهند کرد. قیمت این ابزار جانبی آیفون 97 دلار در نظر گرفته شده است. از سرمایه‌ی 245,000 دلاری مورد نیاز برای آغاز تولید این قاب‌فلاش‌دار، 12,173 دلار تامین شده است که هنوز 28 روز دیگر تا اتمام مهلت آن باقی مانده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات