Typo آیفون شما را به بلک‌بری تبدیل می‌کند!

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
Typo در واقع یک کاور برای آیفون 5 و 5S است که دستگاه تماما لمسی شما را مجهز به یک کیبورد با کیفیت می‌‌نماید. در ادامه می‌توانید ویدئوی معرفی این محصول را مشاهده نمایید.
تبلیغات

با حضور تلفن‌های مجهز به صفحه‌های لمسی ،دیگر گوشی‌های دارای کیبورد فیزیکی طرفدار چندانی در بازار ندارند، اما گاه پیش می‌آید که دلمان برای کیبوردهای فیزیکی راحت تلفن‌های بلک‌بری تنگ می‌شود. رایان سیکرست یکی از افرادی است که معتقد است هیچ کیبورد لمسی نمی‌تواند جای دکمه‌های فیزیکی را بگیرد. در همین راستا وی یک محصول خلاقانه را برای کاربران گوشی‌های اپل معرفی خواهد کرد.

Typo Keyboard یک کاور مجهز به کیبورد برای آیفون 5 و 5S است. این کاور که از طریق بلوتوث با گوشی ارتباط برقرار می‌کند، آیفون شما را به یک بلک بری Q10 با نور پس‌زمینه برای کیبورد تبدیل می‌کند. بخش کیبورد این کاور، دکمه Home آیفون را می‌پوشاند وبه جای آن یک کیبورد QWERTY باکیفیت، چند دکمه کنترل تنظیمات آیفون و یک میانبر برای دکمه Home را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بدین ترتیب کاربر هنگام تایپ کردن به کل صفحه نمایش دسترسی دارد و دیگر کیبورد لمسی بخش عمده‌ای از فضای نمایشگر آیفون را اشغال نمی‌کند.

به نظر می‌رسد که Typo در نمایشگاه CES امسال به طور رسمی معرفی خواهد شد و در ژانویه 2014 (دی‌ماه) با برچسب قیمت 99 دلار روانه بازار خواهد گردید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات