فیلیپس اولین ریش‌تراش با الگوی اصلاح لیزری را عرضه کرد

جمعه ۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
فیلیپس با عرضه‌ی ریش‌تراش خود به‌همراه خط لیزری برای استفاده به‌عنوان الگوی اصلاح صورت، مشکل بسیاری از آقایان را برای اصلاح خطوط ریش خود حل کرد. این ریش‌تراش ضدآب قابلیت‌های دیگری نیز دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 فیلیپس اولین ریش‌تراش جهان را عرضه کرده که قادر است با استفاده نور لیزر محل اصلاح را به کاربر نشان دهد. این ویژگی این امکان را به شخص اصلاح کننده می‌دهد تا با کنترل بهتر دستگاه، صورت خود را بهتر اصلاح کند. ریش‌تراش جدید فیلیپس که Board Trimmer 9000 خوانده می‌شود، یک ریش‌تراش کوچک با قابلیت تنظیمات بالایی است که با بهره‌گیری از نور لیزر، امکان اصلاح کج و معوج خط ریش را کاهش می‌دهد.

استفاده از نور لیزر ایده‌ای بسیار ساده است، چراکه با فعال کردن آن، نور لیزر در قالب یک خط صاف روی صورت نقش می‌بندد. اما در صورتی که در نظر دارید تا چند خط لیزری را به‌عنوان الگوی اصلاح روی صورت خود ببینید، باید بدانید که هنوز این ویژگی وجود ندارد و باید از این ریش‌تراش با یک خط لیزر، به‌عنوان یکی از ویژگی‌های برتر در زمام اصلاح استفاده کنید.

علاوه بر داشتن ویژگی منحصر به‌فرد آن، ریش‌تراش فیلیپس به صورت ضدآب طراحی و تولید شده است که شما را قادر به استفاده از آن در زیر دوش می‌کند. باتری این ریش‌تراش به زمانی معادل با 60 دقیقه برای شارژ شدن نیاز دارد و می‌توان از آن برای 60 دقیقه نیز استفاده کرد. همچنین علاوه بر موارد ذکر شده، این ریش‌تراش به‌همراه لوازم جانبی دیگری نیز عرضه می‌شود که از جمله‌ی آن می‌توان به برس تمیز کننده و شانه‌ی ریش اشاره کرد.

علاوه بر تمام ویژگی‌های اشاره شده، می‌توان با استفاده از قفل تعبیه شده، ارتفاع تیغ اصلاح را تعیین کرد و نشان‌دهنده‌ی میزان باتری نیز، زمان اتمام باتری دستگاه را نمایش می‌دهد. می‌توان ریش‌تراش جدید فیلیپس ر با دو سال گارانتی به قیمت 99.99 دلار تهیه کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات