با این مسواک در 6 ثانیه دندان‌هایتان را مسواک کنید

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
همه‌ی ما متوجه اهمیت بهداشت دهان و دندان و البته دردی که بیماری‌های دندان در پی خواهد داشت، هستیم! مشکلی که وجود دارد این است که مسواک زدن و مهم تر از آن کشیدن نخ دندان وقت گیر است و حتی در صورت وجود وقت و حوصله‌ی کافی ممکن است بخش‌هایی از دندان هایمان کاملا تمیز نشوند. اما به کمک فناوری‌های چاپ سه بعدی این مشکل نیز به بوته‌ی فراموشی سپرده خواهد شد.
تبلیغات

با اختراع مسواک Blizzident دیگر نیازی به نگرانی بابت تمیز شدن کامل دندان نیست.‌ این مسواک که با استفاده از یک قالب از دهان شما و بهره گیری از فناوری چاپ سه بعدی ساخته می‌شود، قادر است تا دندان‌ها را ظرف تنها 6 ثانیه پاک کند.

در واقع طی این 6 ثانیه شما تمیزی معادل 5 دقیقه مسواک زدن معمولی را به دست خواهید آورد، ضمن اینکه فرایند مسواک زدن با این ابداع جدید نیز به نسبت آسان تر شده است. کافی است این مسواک را به دهان بگیرید و شروع به جویدن! آن کنید، کاری که تقریبا هر کسی از پس آن برمی آید.

قیمت این ابداع جدید حدود 300 دلار است که نسبت به مسواک‌های معمولی بسیار گران تر است، در عوض سازندگان این مسواک ادعا می‌کنند که شما می‌توانید از این مسواک به مدت یک سال استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات